Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:24:16 GMT

میزان عناد دشمنان معیار انتخاب اصلح است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۳۳۵۰

میزان عناد دشمنان معیار انتخاب اصلح است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اقدام در برابر استکبار ستیزی معیار گزینش است همانطور که در فرموده های امام راحل آمده اگر دیدی دشمن از چیزی عصبانی است بدانید کار شما درست است در بحث انتخابات نیز باید به اینکه دشمن چقدر عصبانی است و نظام  استکبار و منافقین چقدر علیه یک نفر هجمه وارد می کند می توان با بصیرت خاص فرد اصلح را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر لزوم توجه به سوابق نامزدهای انتخاباتی به عنوان راه تشخیص بهترین گزینه در انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: بنا به فرموده های مقام معظم رهبری تنها شنیدن حرف ها و وعده ها کافی نیست بلکه باید به عملکرد گذشته افراد هم توجه کرد.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: باید عملکرد گذشته فرد را با حرف های امروز مطابقت داد و میزان پایبندی افراد به تعهد به اسلام، آرمان های انقلاب، منظومه فکری مقام معظم رهبری و امام خمینی را سنجید.

 او اخلاق، صداقت، امانت، اهل تلاش جهادی و خستگی ناپذیر بودن در اجرای عدالت و مبارزه با فساد را از دیگر مولفه های انتخاب اصلح دانست.

حجت‌الاسلام عادل پور در ادامه انتخاب را یک حق خواند و بیان کرد: انتخاب حقی است و همه آحاد جامعه با در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند تا نظرشان برای انتخاب فرد اصلح اعمال شود.

 امام جمعه خرمشهر عموم مردم را به شرکت در انتخابات، دعوت و تبلیغات دعوت کرد و افزود: انتخابات یک لحظه است چرا که هرچه امروز کاشته شود و بعدها درو خواهد شد.

انتهای پیام/ ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان لیگ درباره تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.
این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی شود.
یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می گیرد. در صورتیکه دوتیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.
معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم ها در جدول می شود.


تصاویر نامه های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895943

دیگر خبرها

  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی
  • چه کسانی می خواهند فاجعه شهریور 1401 تکرار شود
  • اطلاعیه سازمان لیگ درباره تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف
  • مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی