Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@14:55:37 GMT

حرکت عجیب مربی سابق پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۳۳۹۹

حرکت عجیب مربی سابق پرسپولیس

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: ایگور پانادیچ دستیار برانکو ایوانکوویچ در کادر فنی پیشین سرخپوشان، اقداماتی را در مورد شکایت خود از باشگاه پرسپولیس انجام داده است.

ایگور پانادیچ در پی شکایت از باشگاه پرسپولیس، درخواست دریافت توضیحات رای صادره شده را داده و قصد دارد این پرونده را به دادگاه عالی ورزش بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ایگور برای پیروزی در این پرونده شانسی ندارد.

ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود؛ زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ فرم‌های ارسالی فیفا مربوط به قبول پرداخت مطالبات ایشان از محل دارایی نقدی پرسپولیس نزد فدراسیون جهانی فوتبال را امضا کردند و باشگاه پرسپولیس، تاییدیه امضای این فرم‌ها توسط دو مربی اسبق خود را از فیفا دریافت کرده بود و این دو پرونده بسته شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ایگور پانادیچ پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی بعد از اینکه دو فصل از جدایی‌اش‌ از پرسپوليس گذشته، قصد دریافت مطالباتش را داشت که این مساله نهایی نشده است.

رضا اسدی که به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی فصل بیست و یکم به پرسپوليس دیوست، بعد از جدایی راهی تراکتور و اکنون نیز سپاهان شده است. مدعی آقای گلی دو فصل اخیر فوتبال ایران که شانس حضور در تیم ملی را نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی  به دست آورده، چندی پیش بابت مطالباتش از پرسپوليس شکایتی را علیه سرخپوشان ثبت کرد که با دریافت حکم نیز همراه شد.

با این حال باشگاه پرسپوليس با رد این ادعا و بردن پرونده به کمیته استیناف به دنبال دریافت فرصت در خصوص این مطالبات ۲ میلیاردی بود. با این حال رضا اسدی موفق شد حکم قطعی در این خصوص دریافت کند اما پرسپولیسی‌ها تنها به واسطه اشکال حقوقی (ضمیمه نشدن برگ قرارداد در شکایت) آن را رد کردند.

اسدی که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود برای دریافت آن بود، اکنون به واسطه اتفاقات رقم خورده قصد خود برای شکایت از این باشگاه به AFC  را نهایی کرده و در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

این در حالیست که باشگاه پرسپوليس برای دریافت مجوز حرفه‌ای به دنبال حل پرونده‌ها و موانع خود است و باید دید در این خصوص چه برنامه‌ای برای توافق و پایان دادن به ماجرای رضا اسدی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • روایت عجیب مقام دولتی سابق درباره کاظم صدیقی و باغ ازگل /شیخ تقاضا داشت ملک بهزیستی را به حوزه علمیه او بدهند
  • حرکت خطرناک و عجیب یک وانت (فیلم)
  • عکس| تهران‌گردی مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش
  • ضربه وینیسیوس جونیور به کمر آیمریک لاپورت؛ حرکت عجیب ستاره برزیلی و درگیری با مدافع اسپانیا / فیلم
  • حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • (ویدئو) تصاویری از حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ لحظاتی پس از تیک آف
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟