Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرارد پیکه می گوید که بعد از بازنشسته شدن به ریاست باشگاه فکر می کند.

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا در مصاحبه جدید خود با IbaiLlanos در مورد جدایی از بارسلونا، انتقادات و رئیس شدن صحبت کرد. به گزارش طرفداری، جرارد پیکه در این مصاحبه گفت:

روزی که بازی کردن برای بارسلونا را متوقف کنم، از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز برای تیم دیگری بازی نخواهم کرد. بازیکنانی هستند که برای پول و سایر دلایل از تیم خود جدا می شوند اما آن قدر که حضور در این تیم مرا خوشحال می کند، پول مرا خوشحال نمی کند. اگر فردا کومان به من بگوید که باید بارسلونا را ترک کنم، من می روم و از فوتبال هم خداحافظی می کنم. انتقادات بخشی از فوتبال هستند. وقتی وارد زمین می شوید، می دانید که در معرض چه چیزهایی هستید. فوتبال احساسی ترین چیزی است که وجود دارد. باید انتقادات را بپذیرید.

این حقیقت است که دیدن اسپانیول در سگوندا دیویژن مرا خوشحال می کرد اما من می خواهم که آن ها در لالیگا باشند. من می خواهم که در استادیوم آن ها بازی کنم و دربی را تجربه کنم. این بخشی از نمایش است. آگوئرو؟ ما همیشه با هم در ارتباط بوده ایم. او آدم فوق العاده ای است. هالند؟ بازیکنی فوق العاده. رئیس باشگاه شدن؟ وقتی بازنشسته شدم، خواهیم دید.

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان، اظهار داشت: مسابقه جذابی بود، به کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. بنظرم سرخپوشان از یک مقطعی به بعد با صلابت‌تر بازی می‌کنند و به خوبی از موقعیت‌های بدست آمده نهایت استفاده را می‌برند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از بازی با آلومینیوم که متأسفانه با شکست سرخ‌پوشان همراه شد به یک بلوغ تاکتیکی رسیده و نقاط ضعف تیم را پوشش دادند و اکنون به خوبی میانه میدان را کنترل می‌کنند. صنعت نفت تیم خوبی است، اما در آبادان مقابل سرخ‌پوشان حرفی برای گفتن نداشت. ما این تیم را در خانه‌شان شکست دادیم و با دادن کمترین موقعیت به حریف با برتری قاطع، ۳ امتیاز این مسابقه را به دست آوردیم.

*آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در خصوص دیدار آینده مقابل آلومینیوم در جام حذفی، عنوان کرد: آلومینیوم همانطور که گفتم به گربه سیاه و پاشنه آشیل سرخ‌پوشان تبدیل شده و این بازی در نوع خود یک دیدار انتقامی برای سرخ‌پوشان خواهد بود. از آنجایی که بازی در خارج از خانه است کادرفنی باید این تیم را به خوبی آنالیز کنند تا خدایی نکرده به مشکل برنخوریم.

کلهر در این رابطه ادامه داد: کادرفنی سرخ‌پوشان باید به گونه‌ای تیم را مدیریت کنند که خستگی در تن بازیکنان نماند، زیرا بلافاصله بازی حساسی مقابل سپاهان در لیگ داریم که سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در لیگ را تعیین می‌کند. فاصله پرسپولیس تا صدر ناچیز است و هر بازی ممکن است که سرنوشت تیم اول جدول تغییر کند. استقلالی‌ها نباید از حالا خوشحال باشند، چرا که ممکن است یک لغزش از سوی آن‌ها به بهای از دست دادن جایگاهشان تمام شود.

بازی های باید VAR داشته باشد

وی در پایان در خصوص ۶ بازی باقی مانده و سرنوشت قهرمان لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در این مقطع قهرمان بین استقلال و پرسپولیس است و رقابت به حد اعلای خود رسیده و همین باعث جذابیت رقابت‌ برای هواداران سرخابی شده است. امیدوارم همانطور که گفته شد بازی‌های حساس در ادامه لیگ را با استفاده از کمک داور ویدئویی ادامه دهند که خدایی نکرده حقی خورده نشود. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و امیدوارم با حمایت هواداران و همت بازیکنان ان‌شاءالله افتخارات را یکی پس از دیگری کسب کنیم.

کد خبر 845905 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند