Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت فوتبال ایران ضمن آرزوی موفقیت برای بازیکنان تیم ملی در جدال با کامبوج، جدال با عراق را حساس‌ترین دیدار آنها دانست.

محمدرضا مهدوی، مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی در آستانه جدال ایران مقابل کامبوج گفت:

فکر می‌کنم با توجه به نتایج خوب دو بازی گذشته و عملکرد خوب ملی پوشان این دیدار هم می‌تواند یک بازی تدارکاتی خوب قبل از بازی با عراق باشد و هم فرصتی برای اینکه اسکوچیچ به برخی از نفراتش استراحت دهد تا با آمادگی بیشتری آماده تقابل با عراق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با میزان تغییرات در ترکیب اصلی هم گفت:

این بستگی به تصمیم اسکوچیچ و میزان آمادگی یا خستگی بازیکنان یا حتی در خطر مصدومیت قرار داشتن آنها دارد و حتی اگر با ترکیب دوم هم به زمین برویم به نظرم مشکلی پیش نمی‌آید چرا که نفرات خوبی در هر پست روی نیمکت تیم ملی وجود دارند و نام نیمکت نشینان ما را هم حتی تریلی نمی‌کشد و یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های ملی را در اختیار داریم.

پیشکسوت فوتبال در مورد استفاده از زوج کنعانی‌زادگان و شجاع در خط دفاع هم توضیح داد:

به نظرم عمل هوشمندانه‌ای ای سوی اسکوچیچ بود چرا که در یک سال گذشته به دلیل محدودیت های موجود مثل کرونا اردوها و بازی های تدارکاتی آنچنانی نداشتیم و در این شرایط بهتر است نفراتی که با هم هماهنگ‌تر هستند کنار هم بازی کنند و این چیزی از ارزش های سایر نفرات مثل پورعلی گنجی کم نمی کند که به نظرم یکی از بهترین مدافعان آسیا محسوب می‌شود. این در پست های دیگر هم صدق می‌کند و اینکه از بازیکنانی که در پرسپولیس همبازی بودند بیشتر استفاده می شود دلیلش همین هماهنگی است در حالی که ما در هر پست کلی بازیکن خوب داریم.

مهدوی در مورد اینکه انتظار یک نتیجه عجیب مثل بازی رفت را مقابل کامبوج می‌شود داشت یا نه هم گفت:

به نظرم اهمیت اصلی را باید برای بازی با عراق قائل شد که شاید مهمترین بازی عمر اکثر ملی پوشان باشد که کلید صعود ما به دور بعدی است و اینکه تفاضل گل خیلی شاید به کارمان نیاید ولی من انتظار یک رکورد شکنی را در این دوره از ملی پوشان می‌کشم و فکر می کنم این اتفاق رخ دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی پرسپولیس پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس تیم ملی تیم ملی ایران محمدرضا مهدوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و سوم توانسته نتایج خوبی را تا این هفته از مسابقات کار کسب کند. تا پایان هفته بیست و سوم این تیم با ۳۸ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارد و یکی از بهترین فصول خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

مهدی تارتار که اولین فصل حضور خود در ملوان را تجربه می‌کند به دنبال شکستن رکورد «دراگان اسکوچیچ» سرمربی سابق این تیم است. ملوان در زمان هدایت اسکوچیچ در فصل سیزدهم توانست ۴۴ امتیاز کسب کند و در رده هفتم جای بگیرد.

ملوان امروز یکشنبه دوم اردیبهشت در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان اصفهان است و در صورت پیروزی در این بازی، یک رده در جدول صعود خواهد داشت و جای تراکتور در رده چهارم را خواهد گرفت. همچنین ملوانی‌ها به جز این دیدار، ۶ بازی دیگر تا پایان فصل دارند و تنها با دو پیروزی در این ۶ بازی، تارتار می‌تواند به رکورد اسکوچیچ در ملوان برسد. در صورتی که ملوان بتواند تا پایان فصل خود را به رده سوم برساند، شانس این تیم برای حضور در رقابت‌های آسیایی فصل آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

ملوان در نیم فصل دوم توانست بازیکنان خوبی را به جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی به خدمت بگیرد و سپاهان که دیدار رفت را به ملوان واگذار کرد مسلماً کار بسیار سختی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی خواهد داشت. این بازی از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

کد خبر 6083994

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان