Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رشیدپور شب گذشته در قالب یک استوری در صفحه اینستاگرام خود از سفرش به خارج از کشور خبر داد که این خبر ابتدا در فضای مجازی و سپس در برخی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تبدیل به شایعه مهاجرت این مجری با خارج از کشور شد.

در واکنش به این شایعه‌سازی، رشیدپور امروز عصر در قالب یک لایو شایعه مهاجرت خود را تکذیب و درباره سفرش توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگوی چند دقیقه‌ای خود با مخاطبانش بیان کرد: من اهل مسافرت هستم اما اهل مهاجرت هیچ وقت در زندگی‌ام نبودم.

رشیدپور اضافه کرد: الان هم سفر کردم نه هجرت. سفرم هم اتفاقاً داخل ایران است، ایران عزیزمان و کشورم را خیلی دوست دارم و تمام آرزویم این است که بتوانم کنار مردمم و نفس به نفس مردمم زندگی کنم و حرف‌ها، تشویق‌ها، گلایه‌ها و حتی فحش‌هایشان را همین جا بشنوم.

وی در بخش دیگری با اشاره به سوء برداشت‌ها از تصویری که منتشر کرده بود، عنوان کرد: چرا تا عکس پنجره هواپیما می‌بینم به مهاجرت فکر می‌کنیم این را مسئولان باید بپردازند.

رشیدپور در بخش دیگری دلیل سفر خود را تدارک یک برنامه اینترنتی بیان کرد و گفت: این روزها برنامه‌ای را آماده می‌کنم که به زودی خبرهایش را منتشر می‌کنم برنامه‌ای که در بستر اینترنت است و به خاطر آن سفر زیاد می‌روم.

کد خبر 5232300 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رشیدپور مجری تلویزیون شبکه سه سیما مهاجرت انتخابات 1400 علی مرادخانی مناظره انتخاباتی تئاتر ایران فیلم کوتاه شبکه پنج سیما فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی پیام تسلیت جشنواره فیلم کن سینمای مستند معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی ایرانی شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی

فرماندار خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خبر سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی که طی روز گذشته در شبکه های اجتماعی انتشار یافته صحت نداشته و مشکل خاصی در این مرز وجود ندارد.

کریم علی نژاد با اشاره به اقدام نیرو‌های خدمات رسان در مرز برای تعمیر لاستیک‌هایی که باد آنها خالی شده بود، اضافه کرد: افرادی از روی بی اطلاعی یا غرض ورزانه اقدام به پخش خبر کذب سرقت لاستیک‌ها در مرز کردند که شهروندان و مسافران نباید به این گونه اخبار توجه کنند چرا که این نوع اخبار جو بی اعتمادی را افزایش می‌دهد.

فرماندار خوی اظهار کرد: طی مدت عید نوروز و پیش از آن، همه امکانات و نیرو‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مسافران در این شهرستان به ویژه مرز رازی بسیج شده است.

علی نژاد با بیان اینکه ده‌ها هزار نفر طی مدت طرح نوروزی از مرز رازی تردد داشته اند و کمترین مشکلی در این خصوص وجود نداشته است، ادامه داد: خودرو‌های پارک شده در پارکینگ نیز در امنیت نگه داری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • فیلم| پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • شایعه‌ای که هواداران سرخابی‌ را حسابی نگران کرد 
  • فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی
  • پاسخ فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو