Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنکه یک ایالت بزرگ شرقی هند آمار تلفات روزانه کرونا را مورد بازنگری قرار داد، هند بالاترین رکورد فوتی‌های ناشی از این بحران جهانی را در روز پنجشنبه ثبت کرده است. به گزارش پول نیوز، آمار‌های رسمی جدید نشان می‌دهد بیش از ۶۱۴۸ نفر در هند تنها در روز پنجشنبه جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند که این بالاترین رکورد مرگ و میر روزانه ناشی از این بحران در جهان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره بهداشت بیهار یکی از فقیرترین ایالت‌های هند تلفات ویروس کرونا را از ۵۴۰۰ نفر به بیش از ۹۴۰۰ نفر افزایش داده است. این بازنگری پس از آن انجام شده است که فوتی‌های کرونایی در این ایالت که در خانه یا بیمارستان‌های خصوصی جان باخته‌اند نیز به آمار‌های رسمی اضافه شده است.

پیش از این بالاترین رکورد تلفات روزانه کرونا مربوط به ایالات متحده در روز ۱۲ فوریه با ۵۴۴۴ فوتی بود.

آمار‌های وزارت بهداشت هند نشان می‌دهد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۲۹.۲ میلیون نفر رسیده است. تنها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹۴۰۵۲ نفر در هند به این ویروس مبتلا شده‌اند. کل تلفات ویروس کرونا در این کشور نیز به بیش از ۳۵۹ هزار نفر رسیده است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هند کرونا کرونا ویروس ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا در جهان بالاترین رکورد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار