Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی عصر امروز (جمعه 21 خرداد) در گردهمایی حامیان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در میدان ولی عصر تهران اظهار داشت: امام (ره) نوعی از حکومت را بنا نهاد که در آن به جایگاه والای انقلاب برسیم؛ ایشان به مردم ایمان کامل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه کسانی که مسئولیت گرفته اند و دولت و مجلس تشکیل داده‌اند بنا بر این است که به انقلاب اسلامی خدمت کنند ولی این چنین نشد و ظرفیت های کشور را در نظر نگرفتند؛ در 8سال اخیر کسانی که قوه مجریه را در دست گرفتند باور مردم را سوزاندند.

نیکزاد با بیان اینکه انتخاب غلط سبب این اتفاق مذکور و تعارض منافع و سوء مدیریت باعث این اتفاق شد، گفت: چرا یازده نفر باید 90 هزار میلیارد را پس ندهند و رییس بانک مرکزی خود را از این کار مبرا بداند.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار عجیب حرف‌های چهار رئیس بانک مرکزی!

بازدید 10 ولی الله سیف، عبدالناصر همتی، علی صالح آبادی و محمدرضا فرزین چهار رئیس اخیر بانک مرکزی بوده‌اند که در دوره‌شان با چاپ پول بدون پشتوانه (توسعه پایه پولی) برای تامین نیازها دولت‌ها و عدم توان تامین ارز ما به ازای پولی که چاپ و راهی بازار کرده‌اند، ارزش پول ملی در مقابل سایر ارزهای خارجی (دلار، یورو، پوند، ریال، دینار، افغانی و...) افت بسیار شدیدی داشته و قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است. حالا ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد ادبیات هر چهار رئیس بانک مرکزی به طرز شگفت انگیزی یکسان بوده و از تاکتیک رسانه‌ای مشابه‌ای برای دور نگه داشتن خود از انتقادات استفاده کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو رفع شد | این سه دستگاه مسئولند
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری، از چه کسانی خط می‌گیرند؟
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • تکرار عجیب حرف‌های چهار رئیس بانک مرکزی!
  • قله‌های شعر فارسی از نظر رهبر انقلاب چه کسانی هستند؟ + فیلم