Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری العهد لبنان ضمن تشریح قابلیت‌های ویژه تیپ آزادسازی جولان، تصریح کرد که این یگان رزمی آمادگی کامل دارد به‌ محض درخواست دولت سوریه، برای آزادسازی این منطقه وارد عمل شود.

مهندس «نصر الشَمَّری» با تمجید از کارنامه حزب‌الله لبنان و گروه‌های مقاومت فلسطینی در چشاندن طعم شکست به ارتش صهیونیستی، وعده داد که جنگ آینده در عمق اراضی اشغالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قدرت بازدارندگی محور مقاومت را بیش از همیشه دانست و از دسترسی به امکانات کافی برای هدف گرفتن منافع آمریکا، اسرائیل و مزدوران‌شان در منطقه خبر داد.

متن کامل این گفتگو به شرح ذیل است:

جنبش نُجَباء در سال ۲۰۱۷ تشکیل تیپ آزادسازی جولان را اعلام کرد. این تیپ از زمان تشکیل چه نقشی ایفا کرده و مأموریتش چیست؟

هدف اصلی مقاومت اسلامی نُجَباء، مشارکت با برادران عزیز سوری در عملیات آزادسازی جولان است؛ عملیاتی که زمان آن روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود. جنبش نُجَباء علاوه بر مقابله با تروریست‌های تکفیری در سوریه، این تیپ را برای مقابله با رژیمی که سرزمین‌های عربی را غصب کرده، اختصاص داده است.

تیپ آزادسازی جولان متشکل از نیروهای نخبه‌ای است که دوره آموزش‌های نظامی پیشرفته را گذرانده‌اند، اسلحه متناسب با این نوع درگیری‌ها را در اختیار دارند و با آن می‌توانند نه فقط منطقه جولان، بلکه عمق رژیم اشغالگر را هدف قرار دهند.

این تیپ آمادگی دارد که بلافاصله بعد از اعلام ساعت صفر آغاز عملیات آزادسازی جولان، وارد عمل شود؛ که البته این امر به تصمیم برادران سوری بستگی دارد. ما در مقابله با رژیم متجاوز اسرائیل، همواره کنار برادران سوری خود هستیم؛ رژیمی که همه نشانه‌ها از نزدیک شدن ساعت نابودی آن حکایت دارد.

جنگ اخیر و عملیات شمشیر قدس ضعف داخلی و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با موشک‌های مقاومت فلسطین را ثابت کرد. شما چه وعده‌ای را به رژیم اشغالگر در جنگ آینده می‌دهید؟
از مدتی پیش، شاید از زمان عملیات آزادسازی جنوب لبنان، جناب دبیرکل حزب‌الله (دام نصره) گفتند که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است. بهترین گروهی که این امر را به اثبات رساند، مقاومت اسلامی لبنان است که اسطوره ارتش شکست‌ناپذیر را از بین برد و سرزمین لبنان را از لوث آن پاک کرد. مقاومت لبنان همچنین در جنگ ۲۰۰۶ این پیروزی را تکرار کرد و معادله توازن قدرت و بلکه معادله به چالش کشیدن دشمن را به آشکارترین شکل پایه‌گذاری کرد.

ولی مقاومت فلسطین امروز خلاف واقع بودن ادعای رسانه‌های صهیونیستی در خصوص هم‌بستگی داخلی این رژیم و همچنین دروغی به‌نام گنبد آهنین که مدعی بودند سلاح مقاومت نمی‌تواند از آن عبور کند، را ثابت کرد.

سلاح مقاومت، سران رژیم اشغالگر را متحیر و امنیت این رژیم را متزلزل کرد و ارتش اسرائیل را شکست داد؛ ارتشی که با رسانه‌های فریبکار دروغگو پشتیبانی می‌شد.

به ارتش و سران رژیم صهیونیستی وعده می‌دهیم که دوره عمق امنیتی آنان به انتها رسیده، دروغ بودن کارآمدی گنبد آهنین برای همه فاش شده، عملیات سریع و ناگهانی برای انتقال جنگ به خارج از سرزمین‌های اشغالی به تاریخ پیوسته و جنگ آینده در عمق اراضی اشغالی از بحر تا نهر خواهد بود. هیچ نقطه‌ای از سلاح مقاومت ایمن نخواهد بود؛ سلاحی که پیشرفته‌تر، مخرب‌تر و تعدادش چندبرابر است و روزهای آینده، شاهدی بر این سخن ما خواهد بود.

دبیرکل حزب‌الله جناب «سیدحسن نصرالله» از ضرورت عمل برای ایجاد معادله قدس در برابر جنگ منطقه‌ای سخن گفت. نظر شما به‌عنوان جزئی از محور مقاومت در این خصوص چیست؟ و امروز قدرت محور مقاومت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

قدس یکی از مقدسات مسلمانان و نماد اول و هدف اعلای همه محور مقاومت از جمهوری اسلامی گرفته تا عراق، یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و همه ملت‌های مسلمان منطقه است؛ ملت‌هایی که از حاکمان فرومایه، خائن و سازشکار جدا هستند.

آنچه من از بیان سید مقاومت فهمیدم، این است که پاسخ هرگونه تجاوز به قدس و اهالی آن نباید فقط به فلسطین اشغالی محدود شود، بلکه در همه جغرافیای مقاومت با هدف قرار دادن هر چیزی است که دست و سلاح مقاومت به آن برسد. این شامل منافع رژیم صهیونیستی، آمریکا و مزدوران‌شان در منطقه می‌شود تا بازدارندگی، فراگیرتر و قوی‌تر باشد. در این صورت ما مصداق فرموده پیامبر اکرم (ص) خواهیم بود که فرمود: ما همچون پیکری واحد هستیم.

اما در خصوص همه قدرت محور مقاومت، با توجه به اطلاعاتم می‌توانم بگویم که محور مقاومت در همه درگیری‌هایی که تا کنون با دشمن داشته، بیشتر از یک‌درصد امکانات خود را به‌کار نگرفته که البته در همه آن‌ها به فضل خدا پیروز بوده است. ما در اغلب نبردها استفاده از توان اصلی خود را به وقتی دیگر موکول می‌کردیم، زیرا حجم درگیری با دشمن در آن مقاطع به‌گونه‌ای بود که نیازی به آن سلاح نبود و تشخیص دادیم که استفاده از آن سلاح‌ها در زمان مناسب، اثر بیشتری در تحقق پیروزی خواهد داشت.

اکنون دشمنان در حال عقب‌نشینی، اختلاف و درگیری داخلی هستند و مواضع‌شان روزبه‌روز تغییر می‌کند؛ حال آنکه ما در جبهه خود بر مواضع‌مان پایبندیم و ایمان‌مان به قطعیت و نزدیکی پیروزی متزلزل نشده است و ان‌شاءالله خروج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.

کد خبر 5232320

منبع: مهر

کلیدواژه: مقاومت اسلامی نجباء نصر الشمری سوریه ایالات متحده امریکا فلسطین عراق رژیم صهیونیستی ایران روسیه افغانستان جو بایدن برجام لبنان سوریه آژانس بین المللی انرژی اتمی ترکیه جنبش حماس عملیات آزادسازی آزادسازی جولان رژیم صهیونیستی سلاح مقاومت محور مقاومت ن ج باء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود

رئیس حزب توحید عربی لبنان با بیان اینکه اسرائیل بدون آمریکا لحظه‌ای نمی‌تواند از خودش محافظت کند تاکید کرد ایران با عملیات وعده صادق شجاعت بالای خود را نشان داد و این عملیات مهمترین گام ضد صهیونیست‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «وئام وهاب» وزیر سابق لبنانی و رئیس کنونی حزب توحید عربی طی سخنانی به بررسی عملیات تلافی‌جویانه «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین‌های اشغالی و نیز نقش جبهه‌های مقاومت در حمایت از غزه پرداخت.

عملیات وعده صادق مهمترین‌گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود

وئام وهاب طی گفت‌وگو با شبکه المیادین درباره این عملیات ایران گفت که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات تروریستی صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن کنسولگری این کشور در دمشق، مهمترین گامی بود که ایران بعد از بستن سفارت رژیم صهیونیستی هنگام پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد. البته نباید فراموش کنیم که در همه این سال‌ها ایران در حمایت از مقاومت اقداماتی انجام داده که هیچ یک از کشورهای عربی نکرده‌اند اما به نظر من این عملیات مهمترین گام بود.

وی افزود که در این میان برخی طرف‌های «تهی مغز» می‌خواهند پاسخ ایران به اسرائیل را یک اقدام «نمایشی» توصیف کنند. باید بگوییم کاری که ایران انجام داد فراتر از یک پاسخ بود و درواقع انقلابی در سطح درگیری با اسرائیل محسوب می‌گردد؛ جایی که ایران در برابر اسرائیل و حامیانش شجاعت بالای خود را به نمایش گذاشت. بنابراین در سطح سیاسی هم عملیات ایران اهمیت بسیار بالایی دارد و نتایج آن در آینده از عملیات 7 اکتبر (طوفان الاقصی) هم مهمتر خواهد بود.

تاکید نصرالله بر قدرت مقاومت در نابودی اسرائیل

این سیاستمدار لبنانی در ادامه اظهار داشت: من چند ماه قبل از آغاز جنگ غزه با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله دیدار کردم و به او گفتم می‌ترسم موشک‌هایی که ما داریم مانند موشک‌های مصر باشد. اما سید حسن نصرالله خندید و گفت: آنها (صهیونیست‌ها) امکانات و تجهیزات دارند اما ما هم امکانات کافی برای نابودی آنها را داریم و تجهیزات دقیقی در اختیار ماست که مستقیما به هدف می‌خورند.

وهاب گفت که اکنون ما با واقعیت جدیدی روبرو هستیم که درواقع مرحله آغاز نابودی موجودیت اسرائیل است. درواقع اسرائیل در موقعیتی قرار دارد که قادر به حمایت از خودش هم نیست.

مفتی ممتاز لبنان: اسرائیل زیر پای ایران له شدحزب‌الله: عملیات «وعده صادق» آغازگر معادله‌ای جدید استبیانیه حزب‌الله در واکنش به عملیات ایران علیه اسرائیل

اسرائیل بدون حمایت آمریکا لحظه‌ای دوام نمی‌آورد

وی درباره تحولات غزه هم اظهار داشت که آمریکایی‌ها می‌توانند راهکارهایی برای پایان دادن به تجاوزات اسرائیل علیه غزه پیدا کنند، چه از طریق انحلال کابینه نتانیاهو و چه روش‌های دیگر.اسرائیل به مثابه پایگاه پیشرفته و حفاظت شده آمریکا در منطقه بوده و این رژیم بدون حمایت آمریکا لحظه‌ای قادر به محافظت از خود نیست.

وهاب درباره حمایت جبهه‌های مختلف مقاومت از مردم غزه هم با قدردانی از مواضع مردم و رهبری یمن تاکید کرد که یمنی‌ها شجاعت و جسارت بالای خود را به نمایش گذاشتند و بعد از پایان جنگ غزه موضع این کشور در منطقه بسیار قوی‌تر از قبل خواهد شد. سوریه هم با وجود اینکه از 12 سال قبل در معرض انواع توطئه‌های مخرب دشمنانش بود اما وظیفه خود را در حمایت از مقاومت به طور کامل انجام می‌دهد و این نکته‌ای است که سید حسن نصرالله همواره در سخنرانی‌های خود به آن اشاره می‌کند.

رئیس حزب توحید عربی لبنان افزود که مقاومت در فلسطین و لبنان از جبهه حمایتی سوریه برخوردار است و بنابراین هنگام آغاز جنگ تروریسم علیه سوریه، حزب‌الله تصمیم گرفت در کنار دولت سوریه برای حمایت از ملت و اراضی این کشور بایستد و رزمندگان آن با تروریست‌ها جنگیدند. همچنین سید حسن نصرالله بارها درباره نقش مهم سلاح‌هایی که سوریه در سال 2006 برای لبنان فرستاد از جمله موشک‌های کورنت صحبت کرده است.

وی در پایان به وضعیت داخلی لبنان به ویژه پرونده انتخاب رئیس جمهور اشاره کرده و از احزاب لبنانی خواست منافع ملی کشور را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند و تاکید کرد کسانی که نامزدی «سلیمان فرنجیه» (نامزد مورد حمایت حزب‌الله) در ریاست جمهوری را رد می‌کنند، مسئول خلاء ریاست‌جمهوری کشور هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران