Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور دیدار ایران و کامبوج قضاوت درستی داشت.

حیدر سلیمانی درباره پنالتی اعلام شده در دقیقه 15 به نفع تیم ملی ایران مقابل کامبوج گفت:

زمانی که مدافع کامبوج روی زمین می‌افتد، می‌بینیم که او فقط توپ را می‌زند و برخوردی با جهانبخش ندارد. با این حال زمانی که جهانبخش می‌خواهد از این بازیکن عبور کند، مدافع حریف، مُچ پای راست بازیکن ایران را می‌زند و داور به همین دلیل پنالتی گرفت و تشخیص داور درست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد پنالتی رخ داده روی مهدی طارمی در دقیقه 43 عنوان کرد:

دروازه‌بان کامبوج، طارمی را سرنگون کرد و شکی در اعلام پنالتی وجود نداشت. بازیکن حریف یک موقعیت مسلم را از ایران گرفت و اگر این صحنه خارج از محوطه جریمه رخ می‌داد، او باید از زمین اخراج می‌شد. با این حال مطابق قانون جدید، اعلام پنالتی باید با اخطار همراه باشد و دروازه‌بان کامبوج مستحق دریافت کارت زرد بود که این اتفاق رخ داد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس مهدی محمد نبی در طرفداری: دوستانی که فدراسیون را تحویل گرفتند، مشکلاتش را می‌دانستند باشگاه پرسپولیس این بار جواب فرهاد مجیدی را می دهد خوشحالی عجیب سرمربی والیبال آلمان پس از پیروزی تیمش مقابل ایران / فیلم اختلاف 11 میلیون پوندی منچستریونایتد و دورتموند بر سر انتقال جیدون سانچو فلوریان نویهاوس گزینه لیورپول برای جانشینی واینالدوم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا رسیدن به‌عنوان قهرمانی در این فصل برایش بسیار دور از دسترس باشد. 

تصمیمات داوری در این دیدار باعث شد که بسیاری از بازیکنان بارسا، اعضای کادر فنی و هواداران این تیم به شدت به داور این بازی اعتراض کنند و اظهارات تندی را هم علیه او به زبان آوردند و به نظر می‌رسد که پیکه هم با آنها هم نظر است. 

این ستاره سابق بارسا با اشاره به صحنه مشکوکی که به عقیده بارسایی‌ها توپ لامین یامال از خط رد شده و پس از آن توسط آندری لونین دفع شد و همچنین صحنه برخورد کوبارسی با لوکاس واسکز که منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود رئال شد صحبت‌هایی را مطرح کرد. 

پیکه در گفت‌وگویی در شبکه اجتماعی توییچ اظهار داشت: «هیچ خطای منجر به پنالتی‌ای روی واسکز انجام نشد. او پای راستش را به کوبارسی گیر داد و در عین حال گلی که بارسا به ثمر رساند هم کاملا درست و قانونی بود.»

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم