Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@17:57:41 GMT

اولین گل ملی برای مرد ۳۲ ساله تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۱۰۸

اولین گل ملی برای مرد ۳۲ ساله تیم ملی

به گزارش طرفداری، در جریان بازی تیم های ملی ایران و کامبوج، شجاع خلیل زاده پس از گلزنی علیرضا جهانبخش از روی نقطه پنالتی، این بار با ضربه سر دروازه کامبوج را برای بار دوم باز کرد.

شجاع خلیل زاده ۳۲ ساله ۹ سال قبل برای اولین بار در تیم ملی بازی کرد. شجاع مقابل عمان به میدان رفت و البته بعد از آن خیلی کم به تیم ملی دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با احتساب بازی دوستانه برگزار شده مقابل بوتسوانا، همان بازی که سال ۸۸ زمان افشین قطبی مقابل حریف افریقایی برگزار شد و تیمی متشکل از بازیکنان لیگ در غیاب لژیونرها با حریف افریقایی مساوی کردند، شجاع ۱۲ سال قبل هم ملی پوش بود.

به هرحال او بعد از رفتن کی روش، رفته رفته شرایط را تغییر داد. حالا هم به عنوان بازیکن ثابت در تیم ملی فوتبال حضور دارد. او که به تازگی مدافع ثابت تیم ملی شده است، برابر تیم ملی کامبوج برای اولین بار در جریان بازی های تیم ملی فوتبال گل زد.

گلزنی شجاع در بازیهای باشگاهی اتفاقی معمول است اما در بازیهای ملی او هیچ وقت گل نزده بود تا این که بالاخره این طلسم برای خلیل زاده شکست و او موفق شد دروازه تیم ملی فوتبال کامبوج را باز کند. حسین کنعانی زادگان که در نیمه اول بازی برابر تیم ملی کامبوج غایب است ۲ بار تا به حال برای تیم ملی فوتبال کشورمان گل زده و مرتضی پورعلی گنجی که در نیمه اول بازی زوج دفاعی شجاع بود نیز سابقه گل ملی دارد. حالا با گلزنی شجاع، تیم ملی ما متشکل از مدافعان گلزن است.

گل شجاع گل دوم تیم ملی در بازی برابر تیم ملی کامبوج بود و حرکت تیم ملی را به سمت یک برد پر گل سریع تر کرد.

 نیمه اول بازی در حالی ۴ بر صفر به سود ایران تمام شد که تیم ملی می توانست از روی نقطه پنالتی گل پنجم را هم به ثمر برساند اما پنالتی سعید عزت اللهی به تیر دروازه برخورد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا غمگین و افسرده از شکست برابر پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان، به بازی سرنوشت‌ساز امشب برابر رئال رسیده است. بارسا هشت امتیاز با رئال اختلاف امتیاز دارد و باید برنده شود تا به فاصله 6 هفته تا پایان لیگ، همچنان امیدوار به قهرمانی باشد.

ژاوی امروز فهرست بازیکنانش را برای ال‌کلاسیکو اعلام کرد و در آن همه نفرات اصلی تیم به غیر از گاوی و الکس بالده دیده می شوند. گاوی و بالده فصل را از دست داده اند و شانسی برای بازی امشب نداشتند.

در فهرست بارسا نام بازیکنان جوانی چون دیگو کوچرن و هکتور فورت نیز دیده می شود و انتظار می رود لامین یامال 16 ساله و کوبارسی 17 ساله از ابتدا در ترکیب باشند. امشب اگر گوندوگان، کریستنسن و رومئو کارت بگیرند، بازی بعدی برابر والنسیا را از دست خواهند داد. در بارسا می دانند که این آخرین ترن به سمت قهرمانی لالیگاست و نباید از دستش بدهند.

فهرست بارسا: تراشتگن، اینیاکی پنیا، کانسلو، آرائوخو، اینیگو مارتینز، فران، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، ژوائو فلیکس، کریستنسن، فرمین، مارکوس آلونسو، اوریول رومئو، ویتور روکه، دی یونگ، گوندوگان، کنده، لامین یامال، کوچن، کوبارسی.

دیگر خبرها

  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد