Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@18:07:38 GMT

تشکیل ستاد روستاییان حامی آیت الله رئیسی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۱۲۴

تشکیل ستاد روستاییان حامی آیت الله رئیسی در فارس

ایسنا/فارس ستاد انتخاباتی روستاییان حامی آیت الله رئیسی در فارس آغاز به کار کرد.

طی مراسمی ستاد روستاییان حامی آیت الله رئیسی در استان فارس آغاز به کار کرد.

 رئیس ستاد روستائیان حامی آیت الله رئیسی در استان فارس جمعه ۲۱ خرداد در حاشیه این مراسم گفت: با تشکیل دولت مردمی آیت الله رئیسی، امید داریم که یک تغییر و تحول بزرگ در روستاهای کشور را با نگاه عدالت محورانه شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین میرشکاری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری۲۸خرداد۱۴۰۰ و لزوم روی کار آمدن یک دولت مردمی برای تغییر و تحول اساسی در وضعیت روستاها، افزود: روستاها چشم انتظار توجه ویژه در دولت آینده هستند که در آن نگاههای پوپولیستی و توهین آمیز از روستاها برداشته شود.

او با بیان اینکه عدالت محوری باعث تقویت روستاها و تولیدکنندگان خواهد شد، افزود: روستائیان به صداقت در گفتار و عملکرد آیت الله رئیسی ایمان دارند و در این راستا امیدواریم حمایت از تولیدکنندگان و تقویت نیروهای با استعداد پرورش یافته در خاک روستاها شتاب گیرد.

میرشکاری افزود: روستائیانی که با دست های پینه بسته رای می دهند، با انتخاب آیت الله رئیسی به دنبال ایجاد عدالت در روستاها هستند ضمن اینکه باید به این نکته مهم توجه داشت که با تقویت روستاها، فشار از جامعه شهری نیز براشته خواهد شد چراکه وقتی روستا آباد شد، شهر نیز آباد خواهد شد.

این فعال اجتماعی اضافه کرد: امروز شور و حرارت در ستادهای روستایی آیت الله رئیسی بی نظیر است و این نشان دهنده اقبال مردمی به ایشان می باشد؛ مردمی که امیدوار به تغییر وضع موجود هستند.

او ادامه داد: روستائیان از نگاههای فئودالی و شعارهای پوپولیستی بیزارند و اگر امروز با این شوق و حرارت پا به عرصه انتخابات می گذارند، به دنبال تثبیت یک حرکت جهادی بزرگ با انتخاب آیت الله رئیسی هستند تا یک بار برای همیشه از شعاردهندگان بی عمل، خود را رها کنند و کشور را به دست یک انسان عادل و عملگرا بسپارند.

میرشکاری با اشاره به نگاه رئیسی به توانمندی داخلی، گفت: اگر نگاه دولت یک نگاه همه جانبه به تولید و حمایت از تولیدکنندگان باشد، وابستگی به خارج نیز کم خواهد شد و نیاز نیست که منتظر آنها باشیم که چه موقع گشایشی برای ما انجام دهند.

رئیس ستاد روستائیان استان فارس آیت الله رئیسی تاکید کرد: ما اعتقاد راسخ داریم با حضور آیت الله رئیسی در راس دولت، مافیای چنبره زده بر بخش تولید حذف و امیدواری برای داشتن یک تولید پاک و واقعی در این عرصه دوچندان خواهد شد.

این فعال سیاسی با اشاره به نقش پر رنگ روستائیان در انتخاب آیت الله رئیسی نیز گفت: جمعیت روستائی کشور یک جمعیت قابل توجه است و امسال با وحدت و انسجام مثال زدنی از ایشان حمایت می کنند تا دولتی را در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

میرشکاری در ادامه این نشست با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات آتی، از تشکیل ستاد روستائیان آیت الله رئیسی در استان فارس خبر داد و گفت: بنده به عنوان رئیس این ستاد در استان انتخاب شده و در صدد هستیم با یک برنامه منسجم و قوی، حضوری حداکثری در انتخابات پیش رو داشته و از آیت رئیسی حمایت همه جانبه کنیم.

او با بیان اینکه در هر خانه یک ستاد تشکیل خواهد شد، بیان داشت: روسای روستاهای شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها در سراسر استان انتخاب شده اند و خود را برای یک انتخاب پرشکوه آماده می کنند که در این راستا حضور خوب جوانان قابل توجه است.

این فعال سیاسی افزود: بیشتر افراد به ویژه جوانان انقلابی، حضور در بستر فضای مجازی را با یک اقدام جهادی دنبال کرده اند و در این راستا حرکت هایی عالی جهت شناساندن آیت الله رئیسی به مردم انجام داده اند.

میرشکاری تاکید کرد: حضرت آیت الله رئیسی بر حضور و مشارکت حداکثری مردم تاکید داشته و به همین دلیل خبر از تشکیل دولت مردمی دادند و همه امیدوارند با حضور ایشان در راس دولت، این دولت مردمی هرچه زودتر شکل گرفته و مشکلات کشور را به حداقل برساند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: امروز مردم دولتی می خواهند که مسوولان آن پاسخگو بوده و خود را موظف به خدمت بدانند و در این راستا رئیس جمهوری بر سر کار آید که مردم را ولی نعمتان خود دانسته و این ذهنیت را داشته باشد که مردم ناظر بر امور دولت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات رياست جمهوري حامی آیت الله رئیسی استان فارس دولت مردمی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است

رئیس جمهور گفت:هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خدشه‌دار کردن ایمان جوانان و رشد اقتصادی ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در سخنرانی در جمع مردم سمنان در مسجد امام (ره) این شهر با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خدشه‌دار کردن ایمان جوانان و رشد اقتصادی ایران است، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف مردم را ناامید کند و یأس را در دل جوانان به جای امید بگذارد، با ایجاد شبهه‌های علمی بین مردم و جوانان، هم ایمان را هدف قرار داده و هم امید را، می‌خواهند بی‌دینی را جایگزین دین‌مداری کنند.

وی افزود: یکی از مشخصه‌های مهم برای یک انسان سالک و دلداده به انقلاب که در سخنان رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید شده، امید به آینده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن رشد اقتصادی نمی‌خواست، اما به دست جوانان ما این مساله محقق شد، ادامه داد: می‌خواستند کارخانه‌ها تعطیل شوند اما در کشور هشت هزار و ۴۰۰ کارخانه و کارگاه به چرخه تولید بازگشت و اشتغال ایجاد شد.

از شعار «مرگ بر اسرائیل» روی موشک‌ها تا «وعده صادق»

وی تاکید کرد: «وعده صادق» به دشمن یک پیام دارد اینکه تولیدکننده ما در سنگر تولید و رزمنده و مجاهد ما در سنگر مبارزه با دشمنان و رژیم صهیونیستی با یک دنیا امید حرکت می‌کنند و یقین داریم با نگاه «ما می‌توانیم» همه مسائل حل خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشکهای‌تان مرگ بر اسرائیل را ننویسید تا حساس نشوند، ادامه داد: اما امروز موشک‌های ما بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آید، در همه عرصه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی شعار ما این است که «ما می‌توانیم.»

توسعه بخش‌های مختلف سمنان در دولت سیزدهم

وی با اشاره به اینکه در استان سمنان نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ اشتغال با احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی راکد دوباره زنده شد، تاکید کرد: دشمن نمی‌خواهد کشاورزی در کشور رونق داشته باشد، دشمن می‌خواهد واردکننده کالای اساسی باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم سال اول چهار و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کرد، سال دوم هفت و نیم میلیون تن و سال سوم خرید به ۱۱ میلیون تن گندم رسید، ابراز کرد: این یعنی کشاورزی روز به روز فعال‌تر می‌شود و پیرو آن صنایع تبدیلی رونق می‌گیرد.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه کاری که در این استان صورت گرفت نه فقط بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید، بلکه جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های فعال استان بود که قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: در این استان تلاش شد که ۲۱۱ طرح نیمه‌تمام که از گذشته مانده بود، تکمیل شود. امسال این طرح‌ها تکمیل شد و در حال بهره‌برداری است.

تأمین آب برای سمنان همچنان در دستور کار دولت

به گفته آیت‌الله رئیسی، یکی از مسائل مهم مد نظر مردم استان سمنان آب است که موضوع بسیار مهمی است و همواره مورد نظر دولت قرار داشت، بنای این دولت آن است که چه در این استان و چه در سراسر کشور اگر زندگی مردم درگیر مشکلی باشد، ما از کنار مشکل عبور نکنیم، بلکه بنای دولت آن باشد که برای چاله‌ها چاره کنیم. نه این‌که از کنار مشکل عبور کنیم.

وی ادامه داد: خط انتقال آب در گرمسار، ایوانکی و آرادان به بهره‌برداری رسید، مشکل آب در بخشی از استان حل شده و بخشی دیگر نیز در حال پیگیری است، این موضوع از دستور کار دولت خارج نشده و همچنان در دستور کار است، مساله آب در استان با عنایت خدا و دست توانای شما و خدمتگزاری و نوکری دولت حل خواهد شد.

وی بیان کرد که در استان سمنان نیروگاهی که با ۳۶۶ مگاوات توانایی در مدار قرار گرفته و در مدتی کوتاه اجرا شده جای خرسندی است.

فرهنگ ما فرهنگ «ما می‌توانیم» است

وی درباره ساخت مسکن به همت دولت سیزدهم در استان سمنان گفت: موضوع مسکن از دغدغه‌های دولت است و استاندار نیز پیگیری‌های جدی در این زمینه داشت. در این سفر بیش از ۲ هزار مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید، این ۲ هزار مسکن که در حال ساخت است و بخشی از آن در این سفر تحویل می‌شود، قسمتی از نیاز مردم استان به مسکن را حل می‌کند.

آیت‌الله رئیسی درباره وضعیت اشتغال در سمنان نیز افزود: امروز اشتغال در استان به نحوی است که نرخ بیکاری در سمنان بسیار پایین آمده است، این به خاطر فعال شدن حوزه‌ای صنعت، معدن و کشاورزی و سایر حوزه‌های تولید است. معتقدیم مساله بیکاری روز به روز در استان کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد که به مردم عزیز در استان سمنان عرض می‌کنم که به عنوان یک طلبه و همکارانم در دولت به خدمتگزاری شما افتخار می‌کنیم، با این‌که دشمن نمی‌خواهد پیشرفت کنیم، در حال حل مشکلات هستیم. چون فرهنگ ما فرهنگ «ما می‌توانیم» است.

رئیس جمهور با بیان اینکه از همه مسئولان سمنان و مردم خونگرم این استان بابت همراهی‌شان با دولتمردان سپاسگزارم و امیدوارم که روند توسعه سمنان و حل مشکلات این استان در دولت سیزدهم را با شتاب بیشتر ادامه دهیم.

سمنانی‌ها امتحان خود را پس داده‌اند

وی با بیان اینکه سمنانی‌ها در عرصه‌های مختلف امتحان خود را پس داده‌اند، افزود: در دفاع مقدس و دفاع از حریم و حرم و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی مردم این استان حضور بسیار پررنگ و ارزشمند و مثل‌زدنی داشتند.

به گفته آیت‌الله رئیسی، مردم بابصیرت و زمان‌شناس می‌دانند در چه زمانی چه اقدام و چه حضوری ضرورت دارد. به عنوان یک طلبه خدمتگزار نسبت به شما مردم استان سمنان ادای احترام می‌کنم.

وی یادآور شد: خوشحالم که امروز به اتفاق همکاران در جمع مردم عزیز، متدین، علم‌دوست، فرهنگ‌دوست و بابصیرت استان سمنان هستم. از ابراز محبت و لطفی که در مسیر این مراسم مردم عزیز سمنان به ویژه جوانان داشتند، قدردانی می‌کنم.

محبت مردم مسئولیت‌آور است

وی با بیان اینکه برای من روشن است که این ابراز محبت و اظهار لطف از جانب مردم به دلیل عشق‌شان به نظام، ولایت و ارزش‌هاست، ابراز کرد: مردم بنده را هم به عنوان یک خدمتگزار و سرباز ولایت می‌بینند که ابراز محبت می‌کنند، این ابراز لطف برای من و همکارانم مسئولیت‌آور است. همچنان که رهبر معظم فرمودند حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس ضمن این‌که جای تقدیر دارد، برای همه ما مسئولیت‌آور و مسئولیت‌ساز است.

وی گفت که به شهدای عالی قدر استان، علما، فرهیختگان، پژوهشگران، دانشمندان و همه جوانان ادای احترام می‌کنم. آن‌چه که در تاریخ تمدنی استان سمنان می‌بینیم فرهنگ و علم و ایمان دلدادگی به خداست. وصف این مردم را اگر بخواهیم دقیق بگوییم باید بگوییم مردمی با ایمان و امیدوار. این ۲ اصل اساسی در مردم استان سمنان وجود دارد.

کد خبر 745754

دیگر خبرها

  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • رییس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است