Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:32:50 GMT

اولین گل ملی شجاع پس از 12 سال

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۳۶۲

اولین گل ملی شجاع پس از 12 سال

شجاع خلیل زاده که 12 سال پیش نخستین بازی ملی خود را برای ایران انجام داد، موفق شد نخستین گل ملی اش را به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف کامبوج رفت. همانطور که انتظار می رفت، ملی پوشان دیدار آسانی را در پیش داشتند و خیلی زود اختلاف را زیاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از اینکه علیرضا جهانبخش در دقیقه 16 و از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را به ثمر رساند، گل های بعدی نیز از راه رسیدند. در دقیقه 22 کرنر ارسالی علی قلی زاده به روی دروازه، با ضربه سر خوب شجاع خلیل زاده وارد دروازه شد تا تیم ملی دو بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.


این نخستین گل ملی شجاع خلیل زاده با لباس تیم ملی ایران بود. او نخستین بار در سال 2009 و در یک بازی دوستانه مقابل بوتسوانا به میدان رفت. در روزهایی که تیم ملی از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 حذف شده بود و با برکناری علی دایی، افشین قطبی هدایت ایران را برعهده داشت.


آن بازی که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، شهریار شیروند بازیکن آن زمان سپاهان تک گل بازی را به ثمر رساند و خلیل زاده نیز 90 دقیقه در زمین حضور داشت.


پس از آن، شجاع در زمان کارلوس کی روش، ویلموتس و دراگان اسکوچیچ 13 بار با پیراهن تیم ملی به میدان رفته بود تا اینکه بالاخره در بازی مقابل کامبوج موفق شد 12 سال پس از برگزاری نخستین بازی ملی خود در سال 1388، اولین گل ملی اش را نیز به ثمر برساند.

قطر تیم ملی ایران الریان شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر تیم ملی ایران الریان شجاع خلیل زاده شجاع خلیل زاده تیم ملی گل ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، نشست هماهنگی دیدارهای گروه D رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسيا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران AFC، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، كويت، بحرين و افغانستان در شهر بانكوگ برگزار شد. 

در این جلسه كه با حضور سرپرست تيم و مدير رسانه ای تیم ملی فوتسال ایران برگزار گرديد، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تايلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.
تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌های آسیا به مصاف افغاستان می رود و سپس آماده مصاف برابر کویت و بحرین می‌شود.

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • ماجرای مراحل تولید اولین پهپاد یک تنی توسط سپاه | تصاویر | نخستین تصاویر پهاد جاسوسی RQ170 آمریکایی  
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • اولین تصویر از نخستین بره آهو‌های متولدشده سال ۱۴۰۳ در پارک ملی توران
  • نگاهی به سفر نخستین انسان به فضا در باشگاه نجوم آیاز
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد