Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@02:03:56 GMT

اودینزه برای رودریگو دی پل 40 میلیون یورو می خواهد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۴۳۰

اودینزه ستاره خود را ارزان به فروش نمی رساند.

اودینزه برای فروش رودریگو دی پل، 40 میلیون یورو می خواهد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، رودریگو دی پل در فصلی که گذشت توانست 9 گل و 10 پاس گل ثبت کند و در راه بقای آسان اودینزه در سری آ، بیش‌ترین نقش را داشت. این درخشش باعث شد هافبک آرژانتینی توجه باشگاه های بزرگی همچون اتلتیکو مادرید و میلان را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو مادرید طی روزهای اخیر برای جذب دی پل به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالاتی با اودینزه وارد مذاکره شده و این مذاکره همچنان ادامه دارد. باشگاه ایتالیایی برای فروش ستاره خود 40 میلیون یورو می خواهد؛ از قرار معلوم پیشنهاد اتلتیکو مادرید که شامل نئون پرز و 20 میلیون یورو بود از سوی اودینزه رد شده است. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس مهدی محمد نبی در طرفداری: دوستانی که فدراسیون را تحویل گرفتند، مشکلاتش را می‌دانستند باشگاه پرسپولیس این بار جواب فرهاد مجیدی را می دهد خوشحالی عجیب سرمربی والیبال آلمان پس از پیروزی تیمش مقابل ایران / فیلم اختلاف 11 میلیون پوندی منچستریونایتد و دورتموند بر سر انتقال جیدون سانچو فلوریان نویهاوس گزینه لیورپول برای جانشینی واینالدوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت

دانلود (91.8MB)

دیگر خبرها