Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:15:25 GMT

با دوپینگ ۳وزنه‌بردار کلمبیا شانس به سهراب رو کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۴۴۷

با دوپینگ ۳وزنه‌بردار کلمبیا شانس به سهراب رو کرد

فدراسیون وزنه برداری کلمبیا که سه ورزشکار دوپینگی داشت، مقصر شناخته شده و قرار است مجازات علیه این کشور اعمال شود.

 به گزارش تابناک ورزشی، سه وزنه بردار کلمبیا در سال ۲۰۲۰، تست دوپینگشان مثبت شد که پرونده آنها در دست بررسی بود. اکنون آژانس بین المللی تست دوپینگ (ITA) که بر بخش مبارزه با دوپینگ فدراسیون جهانی نظارت دارد، اعلام کرد فدراسیون وزنه برداری کلمبیا  قوانین ضد دوپینگ را نقض کرده است از این رو باید جریمه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ITA پرونده کلمبیا را به فدراسیون جهانی ارجاع داده است تا مجازات خود را اعمال کند. طبق ماده ۱۲ قانون مبارزه با دوپینگ فدراسیون جهانی، اگر کشوری سه نمونه یا بیشتر از آن دوپینگ مثبت در سال داشته باشد، یا تعلیق می شود یا جریمه مالی خواهد شد یا با توجه به در پیش بودن بازی های المپیک، سهمیه های آن گرفته می شود.

وزنه برداران کلمبیا اعلام کرده‌اند که گوشت آلوده مصرف کرده بودند ولی مورد موافقت قرار نگرفت.

با توجه به اینکه چین اعلام کرد در تیان تائو را به المپیک توکیو اعزام نمی کند، در صورت محرومیت کلمبیا از حضور در المپیک توکیو، سهراب مرادی یک قدم به کسب سهمیه نزدیک می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وزنه برداری سهراب مرادی سهمیه المپیک انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزیان ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال تفنگ بادی ۱۰ متر شده بود، در فینال نیز ششم شد.

ساعتی دیگر نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متر به مصاف رقبا می روند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6080118

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • نوروزیان ششم شد