Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:26:20 GMT

وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست/ نگاه جهادی در کشور حاکم شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۴۹۳

وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست/ نگاه جهادی در کشور حاکم شود

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی عصر جمعه در نشست با رؤسای ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان بوشهر اظهار داشت: انسجام مناسبی در یک هفته مانده به انجام انتخابات برای آیت الله رئیسی ایجاد شده که نیازمند تقویت است.

وی افزود: با آغاز فضای تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری شاهد برپایی ستادهای آیت الله رئیسی در سطح کشور به شکل خودجوش و مردمی بودیم که به دنبال پیروزی کاندیدای اصلح جبهه انقلاب که آیت الله رئیسی است تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر سابق نفت تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب، رفتار انقلابی و ایثار است که این موضوع در ستادهای انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی به خوبی دیده می‌شود و شاهد هیچ گونه اختلافی بین نیروهای مردمی در این ستادها نیستیم.

قاسمی ادامه داد: اکنون و با توجه به شرایط سخت زدگی، مردم از شرایط موجود ناراحت. گله مند هستند اما همین مردم با درک نیازهای انقلاب، حضور منسجمی در انتخابات پیشرو را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

وزیر اسبق نفت بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، سبب می‌شود بار دیگر مشروعیت نظام در فضای بین المللی اثبات شود و نباید مردم را در قالب جناح‌های سیاسی تقسیم کرد.

وی دولت سیزدهم را دولتی با تصمیمات سخت معرفی کرد و گفت: این دولت در عرصه داخلی و خارجی نیازمند تصمیم‌های سخت است و دولتی می‌تواند این تصمیمات را به خوبی بگیرد که با مشروعیت و اقتدار مردمی همراه باشد.

قاسمی عنوان کرد: آمارها و ارقام رسمی نشان می‌دهد که وضع اقتصادی مردم خوب نیست اما می‌توان با انتخابی مناسب از جمله ظرفیت‌های استان بوشهر و با استفاده از ظرفیت‌های کلی کشور، این وضعیت را تغییر داد.

وزیر سابق نفت با بر شمردن ظرفیت‌های عمده استان‌های کشور و به خصوص استان‌های مرزی عنوان کرد: اگر نگاه جهادی در کشور حاکم شود می‌توان از این ظرفیت‌ها و ثروت‌های کشور استفاده و از گلوگاه اقتصادی کشور به سلامتی عبور کرد.

قاسمی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی با انقلاب اسلامی متفاوت است، اظهار داشت: آرمان‌های انقلاب اسلامی با یک جمهوری اسلامی متفاوت است و داشتن یک روحیه انقلابی است که سبب شده موفقیت‌هایی را برای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و بین المللی ایجاد کند.

کد خبر 5232345

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سیدابراهیم رئیسی رستم قاسمی نفت انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری ایلام عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید

  آقای محمدرضا زارع برزشی در گفتگو با خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما فعال کردن تعاونی‌ها و مجموعه‌های صادراتی را بهترین روش برای مشارکت‌پذیری مردم در تولید عنوان کرد.    وی مشارکت مردم در تولید را منوط به فراهم شدن اقتصاد شفاف، شرایط مساعد و امنیت اقتصادی دانست و افزود: برای تحقق این امر مردم بایستی فضای امن کسب و کار را به طور ملموس حس کنند و بدانند در صورت ورود به اقتصاد سرمایه‌ی خود را از دست نمی‌دهند.    بُرزشی به وظیفه مرکز صنایع خلاق و فرش ایران برای تحقق شعار سال اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های مهمی با رویکرد افزایش مشارکت مردم و اشتغال و در نتیجه جهش تولید در سال ۱۴۰۳ در این مرکز هدفگذاری شده است.    وی با اشاره به لزوم بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در پیشبرد صنایع گفت: عنصر خلاقیت در جهت تقویت صنایع و ایجاد کسب کار و تولید محصولات نوین با استفاده حداکثری از علم و دانش، افزایش تولید، ایجاد اشتغال و خلق ثروت همچون جوامع صنعتی دیگر جز در سایه تعامل جدی و موثر دستگاه‌های مربوطه اعم از دانشگاه ها، مراکز علمی، واحد‌های صنعتی و دانش بنیان و دستگاه‌های متولی سیاستگذاری و حمایت کننده و قانون گذار میسر نخواهد بود.   رونمایی از برنامه راهبردی هنرصنعت فرش دستباف به زودی    ­سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران به اقدامات و برنامه‌های دفتر صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی در حوزه تخصصی اسباب بازی و سرگرمی، برنامه راهبردی در حوزه تخصصی طلا، نقره و جواهر و برنامه راهبردی در حوزه تخصصی البسه و تجهیزات ورزشی با برگزاری جلسات و اخذ نظرات کارشناسان مرتبط در بخش دولتی، خصوصی و انجمن‌ها سال گذشته تدوین شد و برنامه راهبردی هنر صنعت فرش دستباف نیز به زودی رونمایی خواهد شد.   وی همچنین به برنامه‌ها و اقدامات این مرکز در سال ۱۴۰۳ برای رشد تولید و مبارزه با کالای تقلبی و قاچاق در حوزه اسباب‌بازی، فلزات گرانبها و جواهرات، تجهیزات و البسه ورزشی و فرش دستباف اشاره کرد و افزود: ساماندهی کد تعرفه و آیسیک (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) این مرکز در رشته فعالیت‌های تعریف شده، پیگیری جدی طرح درج کد شناسه و رهگیری بر روی محصولات، کنترل صادرات و واردات به وسیله وضع قوانین تشویقی در کشور برنامه ریزی شده است.    براساس اعلام سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران؛ آمار واحد‌های تولیدی در رشته فعالیت‌های مختلف این مرکز در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل از آن افزایش داشته است که براین اساس در رشته فعالیت طلا، نقره، جواهر و بدلیجات با ۷ درصد افزایش، اسباب بازی و سرگرمی ۱۰ درصد افزایش، در رشته فعالیت تجهیزات و البسه ورزشی در سه بخش تجهیزات ورزشی ۷ درصد افزایش، توپ‌های ورزشی ۱۱ درصد افزایش و چمن مصنوعی ۵۰ درصد افزایش و در حوزه فرش دستباف با ۱۱ درصد رشد تولید روبرو بوده ایم.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند