Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری آستان قدس رضوی، پرچم گنبد و پوش ضریح حرم مطهر رضوی، عصر جمعه با حضور خادمان حضرت امام رضا (ع) تعویض شد و زائران حاضر در صحن و سرای حرم مطهر امام هشتم (ع) نیز همنوا با خادمان، شکرانه های کرامت را زمزمه کردند.

آیین تعویض پرچم حرم مطهر رضوی در مناسبت‌های مختلف از جمله دهه کرامت برگزار می‌شود و سرآغازی برای جشن های باشکوه این دهه فرخنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه های آستان قدس رضوی در دهه کرامت نیز از امشب آغاز می‌شود و در کنار برنامه های متعدد در صحن و سرای حرم مطهر رضوی، سراسر مشهد و ایران اسلامی شاهد برپایی محافل جشن و سرور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواهد بود.

در دهه کرامت، بارگاه امام مهربانی میزان زائران و مجاورانی خواهد بود که برای تبریک سالروز میلاد خواهر گرامی این امام رئوف به آستان بوسی حریم قدسی امام هشتم (ع) مشرف می‌شوند.

مراسم دهه کرامت امسال از روز شنبه ۲۲ خرداد ماه مصادف با اول ذی‌القعده همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر تا اول تیر ماه سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با شعار "خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع) " با محوریت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها روز دختر مشهد حرم امام رضا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز دختر مشهد حرم امام رضا روز دختر مشهد حرم امام رضا دهه کرامت حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در این اطلاعیه آمده است خبر جذب خادم رسمی با حقوق قانون کار توسط یگان حفاظت حرم مطهر رضوی که در برخی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد.

در این اطلاعیه آمده است؛ جذب نیروهای بسیجی به عنوان خادمیار افتخاری در یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی نیز از طریق منابع نیروی انسانی رده‌های سپاه انجام می‌گیرد.

این اطلاعیه می‌افزاید هموطنان عزیز می‌توانند برای اطلاع بیشتر به کانال بچه محله امام رضا علیه السلام در پیام‌رسان ایتا https://eitaa.com/Basij_Haram مراجعه کنند.

کد خبر 6081067

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود