Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر سابق نفت با تاکید بر تقویت ستادهای آیت‌الله رئیسی گفت: اگر نگاه جهادی در کشور حاکم شود می‌توان از ظرفیت‌ها و ثروت‌ها استفاده و از مشکلات اقتصادی کشور به سلامتی عبور کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر ، رستم قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر اظهار داشت: انسجام مناسبی در یک هفته مانده به انجام انتخابات 28 خرداد در ستادهای آیت‌الله رئیسی ایجاد شده که نیازمند تقویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آغاز فضای تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری شاهد برپایی ستادهای آیت‌الله رئیسی در سطح کشور به شکل خودجوش و مردمی بودیم که به دنبال پیروزی کاندیدای اصلح جبهه انقلاب که آیت‌الله رئیسی است تلاش می‌کنند.

وزیر سابق نفت تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب ، رفتار انقلابی و ایثار است که این موضوع در ستادهای انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی به خوبی دیده می‌شود و شاهد هیچگونه اختلافات بین نیروهای مردمی در این ستادها نیستیم.

قاسمی با بیان اینکه اکنون با توجه به شرایط سخت زندگی، مردم از شرایط موجود ناراحت و گلایه دارند خاطر نشان کرد: همین مردم با درک نیازهای انقلاب، حضور منسجمی در انتخابات 28 خرداد را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را سبب تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، سبب می‌شود بار دیگر مشروعیت نظام در فضای بین‌المللی اثبات شود و نباید مردم را در قالب جناح‌های سیاسی تقسیم کرد.

وی دولت سیزدهم را دولتی با تصمیمات سخت معرفی کرد و گفت: این دولت در عرصه داخلی و خارجی نیازمند تصمیم‌های سخت است و دولتی می‌تواند این تصمیمات را به خوبی بگیرد که با مشروعیت و اقتدار مردمی همراه باشد.

قاسمی عنوان کرد: آمارها و ارقام رسمی نشان می‌دهد که وضع اقتصادی مردم خوب نیست اما می‌توان با انتخاب مناسب از جمله ظرفیت‌های استان بوشهر و با استفاده از توانمندی کشور، این وضعیت را تغییر داد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای ‌رئیسی در استان بوشهر: آقایان چرا با روح و روان مردم بازی می‌کنید؟ / سرمایه مردم را که در بورس به باد دادیداعلام حمایت علما و شیوخ اهل تسنن استان بوشهر از آیت‌الله رئیسی / "سیدابراهیم نگاه ویژه‌ای ‌به قومیت‌ها و مذاهب دارد"رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی ‌رئیسی در استان بوشهر: رئیسی "دولتی کارآمد" تشکیل می‌دهد‌

وزیر سابق نفت با بر شمردن ظرفیت‌های عمده استان‌ها به خصوص استان‌های مرزی عنوان کرد: اگر نگاه جهادی در کشور حاکم شود می‌توان از این ظرفیت‌ها و ثروت‌های کشور استفاده و از گلوگاه اقتصادی کشور به سلامتی عبور کرد.

قاسمی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی با انقلاب اسلامی متفاوت است اظهار داشت: آرمان‌های انقلاب اسلامی با یک جمهوری اسلامی متفاوت است و داشتن یک روحیه انقلابی است که سبب شده موفقیت‌هایی را برای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ایجاد کند.

انتهای پیام/190/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی استان بوشهر ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ورود واگن‌های مترو با بیان اینکه به درد مردم برسید، تاکید کرد: این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه ۲،۳ ماه زمان ببرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز معاون خدمات شهری شهرداری تهران گزارشی را از اقدامات انجام شده توسط این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان، ایام نوروز و در ادامه در ایام عید سعید فطر ارائه خواهد کرد.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز، با توجه به اینکه مدت زمان انتخاب بازرس مجمع عمومی شرکت واحد به پایان رسیده، انتخاب بازرس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز، در ارتباط با بهای استفاده از خدمات شهری در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت. همچنین کمیسیون نامگذاری طرح دو فوریتی را ارائه خواهد کرد.

چمران همچنین در ارتباط با جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور نسبت به صحبت‌های ارائه شده درخصوص کوتاهی وزارت کشور در بحث ورود واگن‌های وارداتی، گفت: ما موضع‌گیری خاصی در خصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوییم به درد مردم برسید و این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه دو تا سه ماه زمان ببرد و هر یک روزی که این تاییدیه‌ها به تاخیر بیفتد، مردم از برخورداری نزدیک به یک هزار واگن عقب خواهند افتاد.

وی ادامه داد: اگر اشکالی هم از ناحیه ماست بگویند تا رفع کنیم. ما بحثی نداریم و نمی‌گوییم اشکال از آنهاست بلکه تاکید داریم باید دلسوزانه پیش برویم نه به صورت اداری.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نباید زمان را از دست بدهیم و حتی اگر تقصیر ما هم هست ما را فلک کنند. البته باید روال قانونی طی شود اما تاکید ما بر این است که این کار به صورت جهادی و جدا از کارهای اداری پیگیری و دنبال شود چون ورود واگن‌های مترو به نفع مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • برون‌رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • برون رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری