Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@06:07:22 GMT

اسکوچیچ: از عملکرد تیم ملی برابر کامبوج لذت بردم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۶۷۹

اسکوچیچ: از عملکرد تیم ملی برابر کامبوج لذت بردم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از عملکرد بازیکنان برابر کامبوج لذت بردم و امیدوارم آنها همین کیفیت را مقابل عراق هم نشان دهند.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ پس از برتری ۱۰ بر صفر تیمش برابر کامبوج در هفته هفتم مسابقات مقدماتی انتخابی جام‌جهانی اظهار داشت: در ابتدا به تیم خودم تبریک می‌گویم آنها بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص بود که تیم ما کیفیت بالاتری نسبت به حریف دارد و می‌تواند نتیجه را به نفع خودش تمام کند. از حرکاتی که تیمم انجام داد لذت بردم اما در چنین بازی‌هایی که تیم حریف ضعیف‌تر است احساس همدردی به وجود می‌آید.

وی افزود: باز هم می‌گویم که با توجه به کیفیت تیم ما مشخص بود که نتیجه به نفع ما تمام می‌شود و بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که ارزیابی وی از بازیکنانی که امروز به کار گرفت و به طور کلی عملکرد تیم در این تورنمنت چیست، گفت: ما تصمیم گرفتیم تا ترکیب تیم را تا حدی عوض کنیم تا فشار این بازی روی بازیکنان تقسیم شود و بازیکنان دیگر نیز آماده بازی نهایی مقابل عراق شوند.

وی ادامه داد: ما وقتی تصور می‌کنیم تورنمنت تمام شده که بازی پایانی را هم پشت سر گذاشته باشیم. برای تیم عراق احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانم بازی خوبی مقابل آنها خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنانم همین کیفیتی که در این چند بازی نشان دادند را در آن بازی هم ارائه کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با  ۱۵ امتیاز و موقتا با یک بازی بیشتر نسبت به عراق در صدر جدول گروه سوم قرار گرفت

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • واکنش سر جیم رتکلیف به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری / عکس
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!