Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@14:06:24 GMT

از این سن به بعد قدمان کوتاه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۷۳۲

از این سن به بعد قدمان کوتاه می‌شود

قد انسان با افزایش سن کوتاه می‌شود چراکه غضروف‌ها به مرور زمان از بین می‌روند. به گزارش پول نیوز، پد‌های غضروفی موجود میان مفاصل استخوان‌های پا و ستون فقرات به مروز زمان از بین می‌روند. بدین ترتیب قد افراد با افزایش سن کوتاه و کوتاه‌تر می‌شود. پوکی استخوان نیز یکی دیگر از دلایل کاهش قد به شمار می‌رود، این بیماری باعث کوچک شدن مهره‌های ستون فقرات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با افزایش سن حجم عضلات فرد نیز کاهش می‌یابد که این امر افتادگی اسکلت استخوانی بدن را تشدید می‌کند. مردان پس از ۳۰ سالگی سه میلی‌متر و زنان پنج میلی‌متر در سال کوتاه‌تر می‌شوند، این روند تا ۷۰ سالگی ادامه دارد و پس از ۸۰ سالگی به پنج میلی‌متر در مردان و هشت میلی‌متر در زنان می‌رسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قد قد بلند افزایش قد قد و وزن راهکار افزایش قد پول نیوز میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس

مسوت اوزیل، هافبک پیشین رئال مادرید، آرسنال و تیم ملی آلمان که یک سال پیش از فوتبال خداحافظی کرد، مشغول فعالیت در ورزش بدنسازی است. او در ۳۵ سالگی، بدنی کاملا متفاوت از دوران فوتبال خود ساخته است. اوزیل که به عنوان بازیکنی خلاق و تکنیکی از بدنی فیزیکی و قوی برخوردار نبود، اکنون بدنی کاملا ورزیده دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بارندگی در شهرستان مرزی آستارا ۶۴ درصد افزایش یافت
  • بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس
  • تصاویر جالب از تیری آنری در 12 سالگی؛ شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در کودکی / فیلم
  • نرخ جرائم رانندگی حادثه‌ساز ۵ برابر می‌شود
  • آرژانتین فقیرتر شد
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • کشف چیز‌های عجیب در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته!
  • تفسیر کوتاه آیه ۸۱ سوره اسراء