Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی زاده بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم امروز در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در کشور فرانسه به دلیل باخت مقابل رحمان المصطفی از اردن با نتیجه ۸ بر یک نتوانست سهمیه تیم ملی کاراته ایران در بخش آقایان را تکمیل کند تا شاگردان هروی با سهمیه کامل راهی اولین و شاید آخرین المپیک کاراته در توکیو نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از مهدی زاده، فاطمه صادقی با وجود حضور در جمع ۴ کاراته کای برتر رقابت‌های کاراته وان پاریس, مانند مهدی زاده نتوانست جواز حضور در المپیک را کسب کند تا همچنان در بخش کاتا چشم امید علاقه‌مندان به کاراته به ابوالفضل شهرجردی باشد.

ابوالفضل شهرجردی در روز دوم مسابقات از ساعت ۱۱:۳۰ در گروه یک بخش کاتا انفرادی آقایان مقابل حریفانی از سالوادور، رومانی، ترینیداد توباگو، پرو، روسیه، فرانسه به رقابت خواهد پرداخت. شهرجردی سابقه کسب مدال در رقابت‌های کاراته وان را در بخش تیمی دارد و شانس اول ایران برای کسب سهمیه کاتای المپیک توکیو خواهد بود. البته شهرجردی در رقابت‌های کاراته وان لیسبون روی تاتامی نرفت و حالا باید در رقابتی حساس برای کسب سهمیه بجنگد.

رزیتا علیپور نماینده کومیته بانوان کشورمان از امید‌های اصلی ایران در این بخش برای رسیدن به توکیو است. دارنده مدال نقره مسابقات کاراته وان استانبول انگیزه زیادی برای کسب سومین سهمیه بانوان کاراته ایران دارد تا شاگردان سمانه خوشقدم با تیم کامل راهی المپیک شوند.

علیپور در کاراته وان پاریس در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم بانوان از ساعت ۱۳:۳۰ شنبه پس از استراحت در دور اول با برنده دیدار دومینیکن و اسپانیا به مبارزه خواهد پرداخت.

تا امروز حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به طور قطعی جواز حضور در المپیک توکیو را به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید

صادقی در آستانه المپیکی شدن قرار دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته المپیک توکیو اخبار ورزشی تیم ملی کاراته ایران کاراته وان کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس