Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال دختران ایران در رده سنی جوانان در نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا به مصاف تاجیکستان رفت و به برتری دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و تاجیکستان امشب (جمعه) از ساعت 21 در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد و با برتری 3 بر صفر دختران کشورمان خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه شبان در دقیقه نخست بازی با پاس به موقع سارا دیدار، اولین گل ایران را به ثمر رساند. در دقیقه 46 نگین زندی با پاس فوق‌العاده به زهره عرفانی، دومین گل ایران به ثمر رساند و با تعویض طلایی از سوی مریم آزمون، محدثه زلفی با پاس خود به نگین زندی، گل سوم ایران را پایه‌گذاری کرد.

تیم فوتبال دختران ایران در این دیدار با ترکیب مریم سروری، فاطمه ستوده، مریم محمدی، زینب عباسپور، کیمیا رحیمی نیا، زهرا معصومی (هستی فروزنده)، رقیه جلال نسب، فاطمه شبان (مبینا اعتماد)، سارا دیدار (محدثه زلفی)، نگین زندی و زهره عرفانی (فاطمه پسندیده).

همچنین نگین زندی، هستی فروزنده، فاطمه شبان و مریم جهان نجاتی (مربی تیم) از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده رزایابانو یوسوپوا از ازبکستان است.

دیدار تیم‌های فوتبال جوانان ازبکستان و افغانستان با نتیجه 11 بر صفر به سود ازبک‌ها به پایان رسید.

تاجیکستان؛ اولین حریف تیم فوتبال جوانان دختر ایران در تورنمنت کافا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بانوان ایران فوتبال بانوان ایران فوتبال جوانان نگین زندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و هنگ کنگ در چهارمین دیدار خود در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز از ساعت ۱۸ به میزبانی ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا «الدور شومورودوف» در دقیقه ۲۰ نخستین گل ازبکستان را به ثمر رساند تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هم «خوژیمات ارکینوف» موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس گل «جلال الدین ماشاریپوف» بازیکن تیم فوتبال استقلال دروازه هنگ کنگ را باز کند و در دقیقه ۷۰ هم «اوستون اورونوف» بازیکن تیم پرسپولیس موفق شد سومین گل ازبکستان را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با ۳ بر صفر به سود ازبکستان به پایان برسد.

ازبکستان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و هنگ کنگ هم همچنان یک امتیازی است.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر 6063127

دیگر خبرها

  • برندگان ۱۶ روز از پویش زندگی با آیه‌ها در یزد معرفی شدند
  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • تورنمنت جاده ابریشم| پرویزی و امیری فینالیست شدند؛ ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان
  • مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی