Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:56:28 GMT

بازوبندی که همچنان خوش یمن است (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۸۸۴

دو کاپیتان تیم ملی در دیدار با کامبوج در امر گلزنی موفق ظاهر شدند تا همچون دیدار با هنگ کنگ، این بازوبند برای ملی پوشان خوش یمن باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با ارائه یک بازی کاملا برتر و یک طرفه، با 10 گل کامبوج را در هم کوبید. علیرضا جهانبخش که در این بازی از ابتدا به میدان رفته بود، بازوبند کاپیتانی را بر دست بست و در دقیقه 16 چراغ اول را روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن تیم برایتون انگلیس، پس از یک حرکت درون محوطه جریمه، با خطای مدافع حریف سرنگون شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود ایران اعلام کند که خود جهانبخش پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد تا بدین ترتیب گل نخست را به ثمر رسانده باشد.

 


در نیمه دوم و با ورود کریم انصاری فرد به بازی، جهانبخش بازوبند کاپیتانی را به او داد تا مهاجم باسابقه تیم ملی، در 45 دقیقه دوم به عنوان دومین کاپیتان تیم ملی در زمین حضور داشته باشد که در ادامه او نیز موفق به گلزنی شد.


حرکت بسیار خوب مهدی قایدی و سرنگونی او درون محوطه جریمه، سومین خطای پنالتی را برای ایران به ارمغان آورد که کریم انصاری فرد پشت این ضربه ایستاد و موفق به گل زدن شد تا او نیز به عنوان دومین کاپیتان تیم ملی، از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده باشد.

 

 


پیش از این و در بازی با هنگ کنگ نیز بازوبند کاپیتانی برای ملی پوشان خوش یمن بود. ابتدا وحید امیری پس از خروج علیرضا جهانبخش از زمین در دقیقه 58 بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و پس از تنها 3 دقیقه موفق به گلزنی شد.


در ادامه و در دقیقه 80 و با ورود کریم انصاری فرد به جای علی قلی زاده، امیری بازوبند را بر بازوی مهاجم اردبیلی تیم ملی بست و او نیز پس از تنها 4 دقیقه دروازه حریف را باز کرد تا بازوبند کاپیتانی در این دو بازی برای تیم ملی ایران خوش یمن بوده باشد.

علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران کریم انصاری فرد بازوبند کاپیتانی کریم انصاری فرد خوش یمن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که صعود خود را به مرحله دوم جام ملت های آسیا قطعی کرده است در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی چها بر صفر برابر کویت به عنوان تیم اول از گروه D به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست یافت. 

در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور بعد از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.

در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.

در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا می‌رود. دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)