Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی نسایی امروز در گفت‌وگو با فارس از بیرجند،از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگستری این شهرستان نیز خبر داد و افزود: به این گونه تخلفات در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی حضور حداکثری آحاد مختلف مردم پای صندوق های رای را هدف اصلی برشمرد و گفت: مسئولان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت آماده کرده اند تا مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشند و باز تمام نقشه های شوم آن ها را نقش بر آب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بیرجند با اعلام بی طرفی دستگاه قضایی در انتخابات اظهار کرد: دستگاه قضا در کنار دیگر دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی برای ایجاد عدالت، امنیت، سلامت و حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق های رای تلاش خواهد کرد تا در گام دوم انقلاب شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه تر باشیم.

وی خواستار نظارت و مدیریت بیشتر مسئولان ذی ربط در جلوگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی در فضای مجازی شد.

حجت‌الاسلام نسائی بیان کرد: هرگونه تخلف انتخاباتی که گزارش داده شود، بدون هیچ گونه مماشات و اغماض با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه فضای انتخاباتی شهرستان بیرجند فضای سالم و امنی است و الحمدلله تاکنون تخلف انتخاباتی که به تشکیل پرونده منجر شود در شهرستان نداشته ایم. 

دادستان بیرجند گفت: سرنوشت کشور صرفا برگزاری انتخابات نیست و وابسته به خیلی از مسائل است که بخشی از آن نگاه بین‌المللی به حضور مردم در انتخابات و پشتیبانی از نظام، رهبری و انقلاب و توجه به تعصبات و ارزش‌هایی است که به آن اعتقاد داریم.

وی بیان کرد:  مردم شهرستان بیرجند در تمامی انتخابات گذشته مشارکت بالایی داشته اند و در ۲۸ خرداد همانند انتخابات گذشته با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پای صندوق های اخذ رای حاضر خواهند شد و حماسه بزرگ دیگری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیرجند انتخابات تخلف انتخاباتی فضای مجازی پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی صالحی؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال 1402 پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال 1402، بیش از 11 هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان تهران 246 دستگاه کِشنده توقیف شده در گمرک را تعیین تکلیف کرد؛ فرصت 5 روزه مالکان برای ترخیص

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از 184 میلیارد تومان و میزان ردّ مال صورت گرفته نیز بیش از 843 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲