Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا و AFC نسبت برد پرگل ایران برابر کامبوج واکنش نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف کامبوج رفت و با نتیجه پرگل 10 بر صفر به پیروزی رسید. بعد از این بازی سایت فیفا و AFC نسبت به برد ایران واکنش نشان داده و به تحلیل بازی ایران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا: امیدواری ایران برای صعود با درهم کوبیدن کامبوج

صفحه توئیتر فیفا برای جام جهانی به این برد پرگل تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی ایران کامبوج را درهم کوبید تا امیدهایش برای صعود زنده بماند. تیم ملی ایران در هفته پایانی مسابقات مقابل عراق قرار می‌گیرد.

AFC: 6 تغییر، تغییری در عملکرد ایران ایجاد نکرد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC درخصوص پیروزی 10 بر صفر تیم ملی ایران مقابل کامبوج نوشت: ایران با این پیروزی، موقتاً به صدر جدول گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر رسید و در آستانه دیدار پایانی گروه مقابل عراق، با 15 امتیاز به این بازی می‌رود. کامبوج هم مسابقات را با یک امتیاز از 8 دیدار به پایان رساند.

دراگان اسکوچیچ نسبت به ترکیب تیمی که بحرین را 3 بر صفر شکست داد، 6 تغییر در تیمش ایجاد کرد که این موضوع هم خللی در عملکرد مستحکم ایران در این مسابقه نداشت. اکنون امیدهای تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی دور انتخابی، کاملا در دستان خودش قرار دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برای صعود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان