Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه شنبه هفته گذشته، دومین دور از مناظرات انتخاباتی برگزار شد. مناظره ای که اگرچه با نقدهای زیادی همراه بود اما در آن همتی و رئیسی در قالب دو قطب این انتخابات ظاهر شدند.

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین با انتشار عکسی از این مناظره نظر کاربران خود درباره این عکس را پرسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور به یک اقتصاددان نیاز دارد

برخی از کابران خبرآنلاین، عبدالناصر همتی را به دلیل اقتصاددان بود او گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری دانستند. به طور مثال، علی نوشت:« یه تصویر کاملا متناقض که در آن یک انسان دانشمند رو در کنار یک انسانی نشون میده که بواسطه رابطه به همه چیز رسیده. حالا دیگه خودتون حدس بزنید!»

کاربری هم نوشت:« همتی با برنامه رییسی بی برنامه» مژه هم نوشت:« دکتر همتی تحصیلات دانشگاهی دارند و الان کشور به دلیل مشکلات اقتصادی بیشتر نیاز به ایشون دارد تا حجت الاسلام رئیسی ...»

اسماعیل هم در پاسخ به مژده نوشت:« حرف شما کاملا درست است امروز کشوربه یک اقتصاددان احتیاج دارد.» کاربری هم نوشت:« به حول قوه ی الهی، همتی پیروز است‌.»

بی طرف هم نوشت:« در مجموع آقای دکتر همتی را ترجیح می دهم.»

جواد نوشت:« به نظرم رئیسی حرفی برای گفتن نداشت. همتی حرف داشت اما مثل اینکه بهش گفته بودن نباید از یک سری خط ها نباید رد بشه و یا نحوه نطق کردن خوب تمرین نکرده بود.» محمدی برای خبرآنلاین نوشت:« اقای همتی ادم با سوادی است و اقتصاد رو خوب میفهمه. نباید فراموش کنیم این بحران های اقتصادی قسمتیش تحریم های آمریکاست و قسمتیش هم دست دولت سایه به رهبری اقای جلیلی است.» 

فردی نوشت:« همه به رئیسی رای میدهند من به همتی یک رای هم یک رای است.» کاربر دیگری هم نوشت:« سلام .آقای همتی مناسب هستن .رییسی البته آقای رئیسی مرد خوبی است ولی برا این پست خیر.»

انتخاب رئیسی تو آسمان ها بسته شده!

در این میان، برخی از کاربران خبرآنلاین، براین باور بودند که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور سیزدهم خواهد بود. مثلا، ایراندوست نوشت:« در اینکه رییسی رای اوله شکی نیست، البته و صد البته فقط در اقلیتها و وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت نکنند.»

مجتبی برزگر نوشت:« معلومه همتی رقیب رییسی نیس والسلام.» کاربری هم نوشت:« من که به کسی رای میدهم که ۶ کلاس سواد داشته باشد تا رییس جمهور شود، چون بهترین الگو برای جوانان خواهد که بیخود وقت خود را صرف درس خواندن نکنند.»

فردی هم نوشت:« دوگانه ایی وجود نداره رئیس جمهور بعدی باید پاکدست و صادق ومدیر با همت باشه که همه رو اقای رئیسی با عمل و کارنامه نشون دادن.»

کاظمی نوشت:«اگر اقای رییسی راجب اسید پاشی های اصفهان و حمله به سفارت عربستان توضیح بدن که کیا مسئول بودن من به ایشان رای میدم.» رحیم زاده نیز نوشت:« برای اداره‌ی امور همگانی باید کسانی را برگزید که راست‌گویی، عدالت و خویشتن‌داری صفات اصلی آن‌ها باشد و نیز حُسن‌نیت و تجربه.»

پویا نوشت:« انتخاب رئیسی تو آسمان ها بسته شده. لاریجانی رو بدون دلیل از انتخاب چرا کنار گذاشتند؟.» مرجان هم نوشت:« سلام قدرت الهی را در وجود سید عزیزمان نظاره گر هستم.»

۲۷۲۱۵

کد خبر 1524216

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالناصر همتی سیدابراهیم رئیسی انتخابات ۱۴۰۰ مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری هم نوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!

به گزارش همشهری آنلاین، دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد.

این مرد ۶۱ ساله، مقیم فرانسه، در دادگاه مدعی شد که روز جمعه (۱۹ آوریل) پس از اطلاع از دستگیری خواهرش اقدام به این کار کرده است.

او گفت که نمی‌خواسته کسی را «تهدید کند»، بلکه در پی «انتقام» از مقامات ایرانی بوده که او را «تروریست» خوانده‌اند.

دادگاه در حکمی او را از حمل سلاح یا نزدیک شدن مجدد به ساختمان کنسولی منع کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، این مرد روز جمعه پس از گزارش ورود یک مزاحم با نارنجک یا کمربند انفجاری به ساختمان کنسولی سفارت ایران دستگیر شد اما پلیس هیچ ماده منفجره‌ای پیدا نکرد. یک منبع پلیس که نخواست نامش فاش شود، گفت که مظنون یک جلیقه با جیب‌های بزرگ حاوی سه نارنجک تقلبی به تن داشت.

قاضی گفت که شاهدان از مردی که «پرچم‌ها را پاره کرده» و گفته‌اند «می‌خواهد بمیرد» گفته‌اند.

به گفته دادستانی، این مرد پیش از این به دلیل آتش زدن لاستیک مقابل ورودی سفارت ایران در پاریس در سال ۲۰۲۳ محکوم شده بود.

کد خبر 846723 منبع: ایسنا برچسب‌ها تروریسم در جهان خبر ویژه سفارت ایران و فرانسه

دیگر خبرها

  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • آیت الله رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا خواهد شد
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه خواهد شد/ عکس