Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جانه، رئیس ستاد دهه کرامت و سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت در استان از ۲۲ خرداد الی ۱ تیر با عناوین و برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۸ عنوان برنامه شاخص دهه کرامت، با شعار "زیر سایه خورشید" و با انتخاب عناوین کرامات رضوی، تکریم دختران فاطمی، قرآن و معنویت، امت ولایی در گام دوم انقلاب، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، امامزادگان الگوی تمدن دینی و ولایت پذیری، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (عج)، خدمت و سلامت، مدافعین امنیت و رهروان ایثار و شهادت، خادم الرضا شهید سلیمانی الگوی خادمان اهل بیت و زیارت اولی‌ها به ترتیب و بصورت روز شمار نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد دهه کرامت استان تهران بیان کرد: در این دهه برنامه‌های گوناگونی تدوین و طراحی شده که برگزاری مراسم ویژه دختران ۹ سال در روز دختر و با عنوان «دختر ماه»، برگزاری جشن‌های خانگی، ایجاد و راه اندازی ۸۸ کانون رضوی در مساجد امام رضایی استان، برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای کرامت رضوی و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و غبارروبی و گلباران مزار شهدا بخش‌هایی از این برنامه‌ها است.

وی در ادامه افزود: حرکت خودرو‌ها با استفاده از پرچم، نماد و نشان‌های ولادت هشتمین نور در سطح شهر و اجرای سرود، برگزاری اردو‌های جهادی، جشن گلریزان با هدف ازدواج آسان، دیدار با کشاورزان و دامداران شهرستان‌های استان تهران و تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت از جمله برنامه‌های ستاد دهه کرامت در تهران است.

جانه با تاکید به رعایت کامل پروتکل‌ها و دستور العمل‌های بهداشتی در بیش از ۵۸ عنوان برنامه‌های پیش بینی شده در دهه کرامت، خاطر نشان کرد: در برگزاری مراسمات این دهه در سال ۱۴۰۰ با توجه به شیوع ویروس کرونا، تونل‌های ضد عفونی در برنامه‌ها ایجاد خواهد شد و تمامی کادر اجرایی، خادمیاران و یاوران رضوی ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند. به همین منظور و در راستای رعایت نکات بهداشتی، در هر کاروان یک نفر به عنوان مسئول این امور در کاروان مشخص شود.

وی تصریح کرد: هر خودرو نیز باید مجهز به تهویه هوا و مواد ضدعفونی کننده بوده و در هر نوبت ورود و خروج، خودرو ضد عفونی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت آستان قدس رضوی دختران برنامه ها دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه