Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جابر خرم‌نیا، مدیر این خبرگزاری در استان قروین به‌دلیل دوری از شائبهٔ سواستفاده از فضا و امکانات این خبرگزاری و به جهت شرکت در انتخابات ششمین دورهٔ شورای اسلامی شهر اقبالیه، از مسؤولیت خود استعفا داد. در متن استعفای این مدیر رسانه‌ای آمده است:

بسمه‌تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر پیام تیرانداز

مدیرعامل محترم خبرگزاری فارس

با سلام و احترام؛ نظر به فرارسیدن موعد تبلیغات انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی و با توجه به کاندیداتوری اینجانب از حوزهٔ انتخابیهٔ شهر اقبالیه در استان قزوین و با توجه به ضرورت حفظ جایگاه خبرگزاری و دوری از شائبهٔ سواستفاده از امکانات این رسانهٔ انقلابی، استعفای موقت خویش را از مسؤولیت مدیریت این رسانه در استان قزوین تقدیم می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوام توفیقات شما را در جبههٔ رسانه‌ای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

جابر خرم‌نیا، مدیر خبرگزاری فارس استان قزوین

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری که در تالار اجتماعات جهاد دانشگاهی شیراز به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: درود می‌فرستیم به روح تابناک امام راحل و شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی که مسیر خدمت‌گذاری به محرومان و بالاخص یتیمان را با بنیانگذاری کمیته امداد و مراکز خیریه مختلفی که فعال هستند و همه از تعالیم حضرت امام و علمای بزرگ دین نشأت گرفته است، برای ما مردم باز کرده‌اند و ما افتخار پیدا کردیم که در جامعه‌ای زندگی کنیم که یک شهیدش ۱۵ فرزند یتیم دارد.

او افزود: گاهی یک سوال مطرح است که انقلاب اسلامی چه کار کرده است؟ فعالیت‌های مختلفی را می‌توان بیان کرد، اما انقلاب اسلامی انقلاب معنویت و انسانیت بود و سرفصل خدمات انقلاب اسلامی را ما باید به این بخش اختصاص دهیم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: تحلیل‌گران اروپایی هم در توضیح انقلاب ایران گفته‌اند که این یک حرکت معنوی بود؛ در روزگاری که جهان به قحطی معنویت دچار شده بود، مردم ما به پیروی از تعالیم قرآن کریم و فریاد پر تاثیر امام راحل مسیر معنویت را بار دیگری به روی بشر گشودند، این معنویت سوای بحث عواطف انسانی است که آن هم ممکن است بخشی از معنویت فرض کنیم، اما معنویت انقلاب اسلامی خدا، ولی خدا و تک تک انسان‌ها را به هم ارتباط می‌دهد.

آیت‌الله دژکام در ادامه گفت: چیزی که پیشنهاد انقلاب اسلامی برای همه جهان بشریت است حاصل دعوت ۱۲۴ هزار پیامبر است و از این موضوع نباید غافل باشیم و جلسات امثال جلسات شما عزیزان، خیران، نیک اندیشان و فعالان عرصه خدمت به انسان‌ها و نیازمندان جایی است که باید این پیام انقلاب اسلامی با یک طنین خیلی قوی‌تر به جامعه ما و جهان پیرامون ما مخابره شود.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس افزود: متاسفانه در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، چون یک گفتمان عدالت خواهی در دنیا وجود نداشت و خود ما رسانه نداشتیم این بحث عدالت، رحمت، احسان و نیکوکاری نتوانست در جنبه اصلی خود که پیام انقلاب باشد نقش آفرینی کند و صرفا به نظر می‌آید ۴ موسسه خیریه است که کار خِیر انجام می‌دهند، اما این یک گوشه کار است و ما با این حرکت می‌خواهیم همین پیام کمیته امداد را "که آدمیت هست و هنوز انسانیت باقی است" به همه جهان بگوییم ولو با یک کار کوچک و لازم نیست حجم کار را بالا ببریم.

امام جمعه شیراز گفت: وقتی ریاست کمیته امداد کشور جناب آقای بختیاری بیان کرد ما باید دست مردم فارس را ببوسیم و قدردان آنها باشیم برای اینکه اهل خیر هستند یعنی انسانیت اینجا زنده است.

آیت الله دژکام در پایان تصریح کرد: امیدوارم این پیام با حسن سلیقه و تلاش شما بزرگواران خیراندیش جهانی شود و امام زمان (عج) از ما شیرازی‌ها راضی باشند و خواست و علائق ما به خدمت را به بشریت طوری ارائه دهند که برای همه دنیا جلب توجه شود تا به این سمت بیایند که پیامبر گرامی اسلام فرمود " یَهدی اللّه ُ على یَدَیکَ رجُلاً خَیرٌ لَکَ مِمّا طَلَعَت علَیهِ الشَّمسُ "، اگر ما بتوانیم یک نفر از جامعه بشری را به سمت کار‌های نیک هدایت کنیم و با این روحیه ایمانی و معنوی که شما دارید همراه کنیم از هر چه آفتاب بر آن می‌تابد بهتر است.

در مراسم تجلیل از خیرین استان فارس، از خانواده شهید محسن صداقت که در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید نیز تجلیل شد. شهید صداقت تا آخرین روز‌های عمر خود، سرپرستی ۱۵ کودک یتیم را برعهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان