Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:39:35 GMT

کرونا به اجلاس گروه هفت نفوذ کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۱۰۸

کرونا به اجلاس گروه هفت نفوذ کرد

به گزارش ایرنا از شبکه سی ان ان، دوون و پلیس کورنوال محل برگزاری اجلاس گروه هفت جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از اعضای پلیس این مراسم به کرونا مبتلا شده در نتیجه ۱۲ پلیسی هم که با وی در ارتباط بودند  قرنطینه شدند.

بر اساس این بیانیه، پلیس مبتلا شده به کرونا در کشتی مستقر بود که هم اکنون یک هزار نیروی را برای محافظت از اجلاس گروه هفت در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوون و پلیس کورنوال اعلام کرده‌اند که به توصیه‌های بهداشت عمومی انگلستان ادامه می‌دهند و همه کسانی که در ریسک ابتلا قرار داشته باشند ملزم به انجام آزمایش PCR هستند.

خبر ابتلای این پلیس به کرونا در حالی منتشر می‌شود که چهل‌وهفتمین نشست سران هفت کشور صنعتی جهان با تمرکز بر احیای اقتصاد دنیا پس از همه‌گیری ویروس کرونا در انگلیس بعدازظهر جمعه آغاز شد.

در این نشست سه روزه که در دهکده ساحلی "کورنوال" جریان دارد نخست‌وزیران و روسای جمهوری گروه هفت (انگلیس، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، ایتالیا، کانادا و ژاپن) به عنوان اعضای اصلی و شمار دیگری از رهبران کشورها و سازمان‌های بین‌المللی از جمله استرالیا، هند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و روسای کمیسیون و شورای اروپا حضور دارند. در پایان این نشست قرار است بیانیه مشترکی از سوی اعضا صادر شود.

محور اصلی اجلاس این دوره، احیای اقتصاد جهان پس از همه‌گیری کرونا عنوان شده که در ۶ جلسه کاری طی روزهای آینده پیگیری خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرانسه ایتالیا گروه هفت انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرانسه ایتالیا ویروس کرونا فرانسه ایتالیا گروه هفت انگلستان گروه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه ۷: با هرگونه عملیات نظامی اسرائیل در رفح مخالف هستیم

وزرای خارجه گروه ۷ در بیانیه‌ای در واکنش به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی در ایران از همه طرفها خواستند که از تشدید تنش اجتناب کنند.

به گزارش مشرق، وزرای خارجه گروه ۷ که در ایتالیا دور هم جمع شده‌اند امروز جمعه در واکنش به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی در ایران تاکید کردند که ما از همه طرفها می‌خواهیم که هرگونه تشدید تنش در خاورمیانه را متوقف کنند.

براساس گزارش الجزیره، وزرای خارجه گروه ۷ مشخصا از ایران و اسرائیل خواسته‌اند که از هرگونه تشدید تنش اجتناب کنند.

علیرغم تنش زایی اسرائیل طی روزهای اخیر، وزرای خارجه ۷ کشور صنعتی جهان در بیانیه خود مدعی شده‌اند که ایران را به خاطر اقدامات بی ثبات کننده‌اش پاسخگو می‌دانند.

رسانه‌های غربی، بامداد امروز، بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان ادعا کردند که اسرائیل پاسخ عملیات ایران را داده است.

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) خبر داد ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان با موفقیت رهگیری شده است.آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ آسیبی به هیچ یک از تاسیسات هسته‌ای ایران در اصفهان وارد نشده است.

وزرای خارجه گروه ۷ همچنین به مساله غزه اشاره کرده و تاکید کردند که باید تلاش بیشتری برای کاهش بحران انسانی ویرانگر در غزه انجام شود.

این گروه در ادامه بیانیه خود اعلام کردند که با هرگونه عملیات نظامی اسرائیل در رفح در جنوب غزه مخالف هستند و نسبت به عواقب فاجعه بار آن هشدار دادند.

این گروه گفته، ما خواهان آتش بس فوری و پایدار در غزه، آزادی گروگانهای اسرائیلی و رسیدن کمکهای انسان دوستانه به غزه هستیم.

وزرای خارجه گروه ۷ به تحولات واقع در دریای سرخ نیز واکتش نشان دادند و بر ایمنی کشتیرانی و دریانوردی در دریای سرخ به عنوان یک اولویت تاکید و اعلام کردند که کشورهای عضو این گروه در حال تلاش برای محافظت از کشتیهای تجاری در منطقه هستند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه هفت: با هرگونه حمله اسراییل علیه رفح مخالف هستیم
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه هفت: با هرگونه حمله نظامی اسراییل علیه رفح مخالف هستیم
  • گروه ۷: با هرگونه عملیات نظامی اسرائیل در رفح مخالف هستیم
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • هشدار ایران به گروه ۷