Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم های ملی فوتبال عراق و هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود عراق خاتمه یافت.

عراق که شاهد برد پرگل ایران برابر کامبوج بود در شرایطی به مصاف هنگ کنگ رفت که ایران صدرنشین این گروه شده بود. 

عراق در این دیدار و در دقیقه ۶۶ بشار رسن هافبک خلاق خود را به دلیل مصدومیت از دست داد تا حضور وی در بازی برابر ایران در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نتایج بازی های امشب عراق ۱۷ امتیازی شد و به صدر جدول گروه C رفت و تیم ایران نیز با ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. 

تیم های فوتبال عراق و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی و از گروه C این رقابت ها روز سه شنبه ۲۵ خرداد و از ساعت ۲۱ به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم اول این گروه مشخص شود. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند

نیمی از تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور سوم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 امروز (یکشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و B آغاز شد.

تیم ملی تایلند که امتیازات کامل بازی‌های قبلی را گرفته بود، با نتیجه 2 بر یک بر ویتنام هم غلبه کرد. میانمار هم با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست چین شد. تایلند با 9 امتیاز به‌عنوان صدرنشین گروه A به یک‌چهارم نهایی راه یافت. ویتنام و میانمار نیز دور گروهی را با چهار امتیاز به پایان رساندند، اما با توجه به تساوی دو تیم در بازی رودررو و تفاضل گل بهتر ویتنام، این تیم به‌عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم نهایی صعود کرد.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

در گروه B نیز ازبکستان توانست با نتیجه 3 بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر 9 امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد. عراق نیز استرالیا را با شکست 6 بر 2 بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

با توجه به نتایج دو گروه نخست جام، تایلند از ساعت 14:30 روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت (به وقت ایران) مقابل عراق صف‌آرایی می‌کند و ازبکستان از ساعت 17:30 همین روز مقابل ویتنام به میدان می‌رود.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست

پرونده مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 تایلند فردا بسته می‌شود که تیم ملی کشورمان به مصاف کویت می‌رود. برنامه بازی‌های فردا در زیر آمده است:

دوشنبه 3 اردیبهشت
کره جنوبی - قرقیزستان، ساعت 14:30
ژاپن - تاجیکستان، ساعت 14:30
ایران - کویت، ساعت 17:30
بحرین - افغانستان، ساعت 17:30

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان