Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: چرا باید سرمایه مردم خراسان شمالی در بانک‌های تهران بوده و خارج از استان خرج شود؟ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد،  محسن رضایی در گفتگو با مردم خراسان شمالی از طریق برنامه تلویزیونی اظهار داشت: دولت اقدام و تحول با انتخاب استانداران بومی و حمایت پژوهشی و فکری از آن ها از استان‌ها حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به استانداران این قدرت را می‌دهیم که برای مناطق خود تصمیم گرفته و اقدام کنند.

وی افزود: در دولت آینده به مسئله اشتغال و تولید با حمایت دولت مرکزی برای استان‌ها توجه ویژه خواهیم داشت و نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را در همه مناطق کشور راه می‌اندازیم. هزینه ساخت هر واحد مسکونی باید حداکثر متری سه و نیم تا پنج میلیون تومان باشد.

امام‌جمعه موقت قزوین:‌ دشمن با تفرقه‌‌اندازی و هراس‌افکنی به دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات استانتخابات 28 خرداد یک آزمون بزرگ جهت حرکت به سمت تغییر و تحول استامام‌جمعه موقت اصفهان: در شرایط کنونی رای ندادن در انتخابات «گناه کبیره» است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تصمیمات استانی باید در داخل استان و با توجه به ویژگی‌های بومی هر منطقه اتحاد شود ادامه داد: در دولت آینده نمی‌گذاریم منابع سپرده پس انداز مردم در بانک‌ها از استان‌ها خارج شود. بزرگترین اشتباه بانک‌ها این است که سپرده های مردم استان ها را تبدیل به ارز کرده و از کشور خارج می‌کنند و این موضوع به اقتصاد ایران ضرر بزرگی را وارد کرده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که موضوع مسکن و اشتغال مهمترین اولویت مردم تمام مناطق کشور است گفت: از بانکها می‌خواهیم 90% ساخت یک مسکن را به عنوان تسهیلات در اختیار مردم قرار داد و واحد مسکونی را به عنوان وثیقه نگه دارند و سود این تسهیلات توسط یارانه‌های دولتی پرداخت می‌شود.منابع این موضوع در بودجه کشور وجود دارد.

رضایی تصریح کرد: تجارب کشورهای دیگر در خانه سازی نشان داده است مردم با 10 درصد آورده می‌توانند صاحب مسکن شوند. اگر مسکن راه انداخته شود 300 صنعت راه خواهد افتاد. این لوکوموتیو برای ایجاد اشتغال باید راه بیفتد.

وی افزود: برای زنان خانه‌دار باید حقوق مشخصی وجود داشته باشد و در دولت آینده تمام بانوانی که شش ماه آموزش تربیت فرزند و بهداشت دیده باشند حقوق خانه‌داری دریافت خواهند کرد. برای ارتقاء کرامت انسانی از داخل خانه‌ها برنامه خودمان را آغاز می‌کنیم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: درآمد نفتی یک توده برفیست که باید از آن حذر کرده و درآمد دولت را از طرق دیگری از قبیله مالیات و سایر منابع ایجاد کنیم.

انتهای پیام/311/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است