Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:37:37 GMT

شب‌های شیراز؛ میزبان شب‌های ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۱۸۲

شب‌های شیراز؛ میزبان شب‌های ایرانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، برنامه شب‌های ایرانی از هجدهم تا بیستم خرداد از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲۳:۴۵ به صورت مشترک از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز فارس و شبکه ملی آموزش از جوار آرامگاه حافظ برای علاقمندان پخش شد.

در این برنامه که در آستانه دهه کرامت با تهیه کنندگی مرتضی رضایی و محمود حیدری از شبکه فارس و شبکه سراسری آموزش برای مخاطبان ایرانی تهیه و پخش شد، علاوه بر معرفی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ علیه السلام، سعی شد با دعوت از ورزشکاران، هنرمندان قومیت‌های استان فارس و نیز برخی مسئولان استانی، ظرفیت‌های این استان در عرصه‌های مختلف برای هموطنان ایرانی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندان به نامی همچون محمود پاک نیت، اصغر همت، عبدالرضا اکبری، حامد فقیهی، داود زارع مهذبیه، عباس محمدی خوانده لر زبان و هوشنگ طاهری خواننده ترک زبان در این برنامه شب‌های ایرانی به گفتگو و اجرا برای علاقمندان در سراسر کشور پرداختند.

آقایان بهروز تشکر از شبکه سراسری آموزش و امین رضایی از شبکه فارس از مجریان برنامه سریالی شب‌های ایرانی بودند.

از دیگر عوامل برنامه شب‌های ایرانی که به همت معاونت سیمای شبکه فارس و به کارگردانی علی بهمنی، تصویربرداری مهدی یوسفی و رضا حقیقی و هادی سبحانیان، صدا برداری مجتبی مقدم و سجاد طاهری و مدیر تولیدی سعید مولایی و با همکاری شبکه آموزش تقدیم مخاطبان شد.

برنامه شب‌های ایرانی از هجدهم خرداد از شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در آستانه دهه کرامت آغاز و در شب‌های اینده در سایر استان‌ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب های شیراز شب های ایرانی دهه کرامت برنامه شب های ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز

غلامرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: با توجه به الگوهای هواشناسی هشدار نارنجی برای فارس صادر شده بود.

او به بارش شدید تگرگ و صاعقه و وزش باد شدید اشاره کرد و افزود: خسارت‌های وارد شده تگرگ هنوز برآورد نشده است.

غلامی بیان کرد: خوشبختانه بارش باران تا کنون و لحظه انتشار این خبر در سایر مناطق استان هیچ خسارتی نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس