Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@08:18:09 GMT

استرالیا هم به مرحله آخر مقدماتی جام‌جهانی صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۲۱۳

تیم ملی استرالیا با برد نپال به چهارمین تیم راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تبدیل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال استرالیا امشب در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی نپال رفت و با نتیجه 3 بر صفر برنده شد.

کانگوروها با این برد 21 امتیازی شد و به عنوان تیم اول صعودش به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سوریه، ژاپن و کره جنوبی به مرحله نهایی صعود کرده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استرالیا مقدماتی جام جهانی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با حذف دو مدعی بزرگ این رقابت‌ها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، چهار بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های لیورپول و میلان حذف شدند و تیم‌های رم، آتالانتا و بایرلورکوزن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در برگاموی ایتالیا، تیم فوتبال آتالانتا با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان انگلیسی‌اش لیورپول تن به شکست داد هرچند به لطف پیروزی 3 بر صفر بازی رفت، در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. تنها گل بازی برگشت را محمد صلاح در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم اما تیم فوتبال رم صعود قاطعانه‌تری را تجربه کرد و همچون بازی رفت حریف خود میلان را مغلوب کرد تا با فتح این دوئل تمام ایتالیایی، در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیرد. رم با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 31 با اخراج مستقیم مهمت زکی چلیک، به لطف دو گلی که قبل از این اتفاق در دقایق 12 توسط جان لوکا مانچینی و 22 به وسیله پائولو دیبالا زده بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی راه یافت. تنها گل میلان را هم در این بازی متئو گابیا در دقیقه 85 به ثمر رساند. سردار آزمون در این بازی فرصت حضور در ترکیب رم را پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

آتالانتا، لیورپول را در آنفیلد شوکه کرد/ میلان به رم باخت

 

در لندن، نبرد وستهام با بایرلورکوزن قهرمان جدید بوندس‌لیگا با تساوی یک - یک خاتمه یافت. وستهام با گل زودهنگام مایکل آنتونیو در دقیقه 13 به جبران شکست بازی رفت امیدوار شده بود، اما ژرمی فریمپونگ در دقیقه 89 با زدن گل تساوی برای لورکوزن، امیدهای تیم میزبان را بر باد داد. با این نتیجه، لورکوزن با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کرد.

در آخرین بازی نبرد تیم‌‌های مارسی و بنفیکا در ورزشگاه ولودروم مارسی با برتری یک بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت و به این ترتیب با توجه به برتری 2 بر یک بنفیکا در بازی رفت و مساوی شدن تعداد گل‌های دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیم فوتبال رم در دور رفت میزبان لورکوزن خواهد بود و برنده نبرد بنفیکا و مارسی از آتالانتا پذیرایی خواهد کرد. دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی روز دوم می (13 اردیبهشت) و بازی‌های دور برگشت بیستم همان ماه برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا