Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی 10 بر صفر ایران مقابل کامبوج  در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی ایران با این آمادگی می‌تواند هر تیمی را در آسیا شکست بدهد. در بازی با کامبوج اسکوچیچ به خوبی از همه بازیکنانش استفاده کرد و با تعویض‌هایی که انجام داد به خوبی به همه ملی‌پوشان بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی در این بازی‌های اخیر آمادگی فوق العاده خود را نشان داده  و  البته بازی با بحرین بسیار سخت بود.

وی تاکید کرد: تیم ملی ایران با این شرایط خوبی که دارد عراق را هم شکست خواهد داد.دیدارهای ایران و عراق همیشه حساسیت‌های خاص خود را داشته است از 50 سال قبل تقابل ما با تیم عراق حساسیت داشته است. حتی قبل از جنگ تحمیلی هم بازی‌ها ما با عراقی‌ اهمیت و حساسیت ویژه‌ای داشت. با این حال فوتبال ایران بسیار برتر و بالاتر از عراق است و به هیچ عنوان فوتبال ما با عراق قابل مقایسه نیست. می‌توان به راحتی گفت که عراق مقابل تیم ملی ما عددی نیست.

مربی اسبق استقلال در مورد اینکه تیم عراق بازیکنانی مثل طارق همام وبشار رسن دارند که در لیگ برتر ما حضور داشته اند گفت: این بازیکنان نمی‌توانند برای ما دردسری درست کنند. طارق و بشار در فوتبال ایران و در کنار فوتبالیست‌های ما در لیگ برتر دیده‌ شده‌اند وگرنه در تیم عراق فروغ و درخشش چندانی ندارند و قطعا می توانیم تیم عراق را روز سه‌شنبه شکست بدهیم و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال بیژن طاهری ایران عراق بازی کامبوج مقدماتی جام جهانی تیم عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را از آن خود کرد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

 

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

 

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب 200 امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی 28 دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد