Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:39:44 GMT

عمان 2 - افغانستان 1؛ یک قدم تا صعود بزرگ برانکو

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۲۶۴

پیروزی مقابل افغانستان، شاگردان برانکو ایوانکوویچ را در مسیر صعود قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های افغانستان و عمان در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند. افغان‌ها برای صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام ملتها نیاز به کسب امتیاز از این بازی داشتند و عمان هم در صورت پیروزی، فرصت بسیار خوبی برای صعود پیدا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 14 عبدالله فواز با شوتی استثنایی دروازه افغانستان را گشود و عمان را پیش انداخت. در ادامه اما افغانستانی ها به خود آمدند و نمایش بسیار خوبی برابر شاگردان برانکو داشتند و موفق شدند در دقیقه 23 با امید پوپل‌زی به گُل تساوی دست یابند.

 

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 1-1 تساوی به پایان رسید تا «شیران افغان» برای کسب پیروزی در نیمه دوم امیدوار باشند.

 

در نیمه دوم اما حملات شاگردان برانکو بر روی دروازه اویس عزیزی افزایش یافت و این تیم موفق به زدن گُل برتری شد. در دقیقه 51 بازی عبدالله فواز بار دیگر برای تیمش گُلزنی کرد و موفق به دبل شد.

 

در ادامه این تیم برای جبران نتیجه پیش کشیدند اما اتفاق تلخی برای افتاد و عمران حیدری، مهاجم جوان و یکی از امیدهای افغانستان برای زدن گُل تساوی، در دقیقه 75 بازی، پس از برخورد با بازیکن حریف از ناحیه شانه مصدوم شد و جایش را آدام نجم داد.

 

 

مصدومیت این مهاجم تأثیرگذار در شرایطی که افغانستان به دنبال تساوی و کسب امتیاز از عمان بودند، ضربه سنگینی بود و سبب ضعف در خط حمله تیم ملی شد.

 

در ادامه شاگردان انوش دستگیر تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند اما ناموفق بودند و این دیدار با نتیجه 1-2 به پایان رسید.

 

با این نتیجه تیم ملی فوتبال افغانستان با 5 امتیاز از 7 بازی در رده چهارم گروه E، قرار گرفت تا دیدار پایانی در این گروه با هند 6 امتیازی که در حال حاضر در رده سوم گروه قرار دارد، حکم فینال را داشته باشد.

 

 

در گروه E، این رقابت‌ها قطر با 22 امتیاز صدرنشین است و عمان با 15 امتیاز در رده دوم قرار دارد. هند با 1 امتیاز بیشتر نسبت به افغانستان در رده سوم و بنگلادیش نیز با 2 امتیاز قعر نشین گروه است.

 

عمان با این نتیجه در جدول تیمهای دوم 12 امتیازی شد و حالا شانس اول صعود به حساب می‌آید.

 

تیم ملی عمان عمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عمان عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا

تیمهای ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان همراه تیم ملی فوتسال ایران در جمع 8 تیم برتر قاره آسیا قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، برای اولین بار سه تیم فارسی زبان قاره آسیا همراه هم در جمع 8 تیم برتر مسابقات فوتسال جای گرفتند. برای اولین بار در یک رشته تیمی این اتفاق در قاره آسیا رخ می دهد. از سوی دیگر ژاپن که تیم قهرمان دوره گذشته بود، این بار با تساوی برابر تاجیکستان و شکست برابر تیم قرقیزستان از دور رقابت ها حذف شد.

ایران تیم برتر فوتسال آسیا و مدعی اصلی قهرمانی در این تورنمنت است. تیم تاجیکستان هم استثنایی کار کرد و با تساوی برابر ژاپن بزرگ و حذف کردن این تیم، به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله دوم بازیها شد. اما صعود تیم افغانستان به لطف عملکرد ایران رخ داد.

تیم ملی ایران در بازی اول، افغانستان را 3-1 و در بازی دوم بحرین را 5-3 برد اما برابر کویت که تیم بهتری بود نتیجه بهتری گرفت و بازی فوق العاده ای ارائه داد و 4-0 برنده شد. وقتی ایران 3-0 جلو بود، افغانستان که 2-1 برابر بحرین عقب بود 2 گل زد و 3-2 پیش افتاد و اگر بازی ایران و کویت 3-0 هم تمام می شد، کویت به عنوان تیم دوم صعود می کرد. اما ایران گل چهارم را هم در حالی که نیازی به نتیجه بهتر نداشت، زد و با برد 4-0 باعث صعود افغانستان و حذف تیم کویت از مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا شد.

 در مسابقات یک چهارم نهایی هم تاجیکستان با نتیجه 2-1 از سد افغانستان گذشت و ایران هم 6-1 قرقیزستان را مغلوب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال