Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@14:29:23 GMT

نمره قبولی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۴۱۰

نمره قبولی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها

سومین هفته از مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2021 به پایان رسید و تیم ملی کشورمان با وجود شروع خوب در این هفته (پیروزی برابر امریکا) 2 بازی خود مقابل تیم‌های صربستان و آلمان را واگذار کرد تا هفته سوم این مسابقات تنها با یک برد برای والیبال ایران به پایان برسد.

خیلی‌ها اعتقاد داشتند که تیم ملی، صربستان و آلمان را شکست خواهد داد که البته با توجه به کیفیت بالای تیم ملی و حضور مربی خوبی همانند ولادیمیر آلکنو، این انتظار دور از ذهن نبود اما بازیکنان تیم ملی در این دو بازی پراشتباه ظاهر شدند و این موضوع باعث شد با وجود شایستگی فراوان در مقابل صرب‌ها و آلمان‌ها شکست بخوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتباه در سرویس و دفاع مهمترین عامل شکست ما در مقابل این دو تیم بود که البته این موضوع هم به دلیل سنگینی مسابقات است و نمی‌توان به تیم ملی خرده گرفت. ما نباید این موضوع را فراموش کنیم که تیم ملی به دلیل شیوع کرونا حدود 2 سال تعطیل بود و این تعطیلی باعث شد تا بازیکنان ما از شرایط بازی دور بمانند. حضور در مسابقات سنگینی همچون لیگ ملت‌ها بدون بازی تدارکاتی کار آسانی نبود و نتایج تیم ملی تا به اینجا شاهکار است. آلکنو پیش از حضور تیم در لیگ ملت‌ها تأکید کرد که هدف از حضور در این مسابقات رسیدن به مرز آمادگی ایده‌آل برای المپیک است. در اصل او به همراه تیم ملی نگاه متفاوت‌تری نسبت به رقبایی دارند که از نظر سابقه در لیگ ملت‌ها بسیار بهتر از ما هستند. سرعت والیبال روز به روز در حال افزایش است و این سرعت باعث کمتر شدن میزان تمرکز و دقت بازیکن می‌شود و این عاملی است برای از دست رفتن امتیازات که البته تنها مختص تیم ملی ما نیست. تیم ملی تا به اینجا نمره قبولی گرفته چرا که اکثر رقبای ما در این مسابقات سابقه بیشتری از ما دارند. 90 درصد ترکیب تیم ملی در المپیک همین ترکیب کنونی است که در بازی با امریکا و آلمان دیدیم. جوانان شایسته‌ای در این مسابقات به تیم ما اضافه شدند از میثم صالحی گرفته تا صابر کاظمی که این بازیکنان توانستند به‌خوبی جای بازیکنانی همچون امیر غفور را پر کنند. از نظر من با اضافه شدن حضرت‌پور و علی‌اصغر مجرد در ترکیب تیم ملی می‌توان از صددرصد قوایمان برای رویارویی با تیم‌های نامدار المپیک استفاده کرد. آلکنو مربی خوب و باسابقه‌ای است و می‌داند دقیقاً در زمان اضطراری تیم به چه چیزی نیاز دارد، او کاریزمای مربیگری را دارد و مهم‌تر از آن بازیکنان تیم ملی او را قبول دارند و با حضور او از حاشیه‌ها دوری می‌کنند. تیم ملی در هفته چهارم باید به مصاف تیم‌های استرالیا، برزیل و اسلوونی برود و با توجه به عملکرد خوب تیم ملی در بازی‌های اخیر می‌توان امیدوار بود که تیم ما در این هفته هم همانند هفته دوم خوش بدرخشد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان

 مسابقات بریکس در خرداد ماه امسال (۱۴۰۳) طی روز‌های ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۲ تا ۲۸ خردادماه) در کازان روسیه برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که ۵ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی و همچنین ۲۷۰۰ کادر اجرایی از کشور‌های ایران، روسیه، چین، اتیوپی، عربستان، امارات، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و مصر در این مسابقات که به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو در این باره گفت: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌های زمانی و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و نیاز به ثبت نام نفرات منتخب اعزامی، ترکیبی با نظر سرمربیان تیم‌های ملی نفرات منتخب دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفرات حاضر در اردوی کنونی تیم ملی، با یکدیگر رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار می‌کنند تا ترکیب نهایی تیم ملی جهت اعزام به این رویداد مشخص شود.  

او ادامه داد: البته لازم به توضیح است که مسابقات قهرمانی کشور برای پیکار‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا ماکائو، در اردیبهشت ماه در بخش آقایان در مشهد مقدس و در بخش بانوان در تهران به صورت مجزا برگزار می‌شود و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • قایدی: در زمین نامناسب ترکمنستان هم بازی قابل قبولی انجام دادیم
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد