Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایتالیا امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در بازی افتتاحیه جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ در ورزشگاه المپیاکوی رم میزبان ترکیه بود که با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

 ترکیه در نیمه اول بازی، خوب دفاع کرد و شاگردان مانچینی را مغلوب کرد ولی در نیمه دوم ایتالیا ورق را برگرداند و به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های آتزوری در این بازی را به ترتیب دمیرال(گل به خودی ۵۴)، چیرو ایموبیله(۶۶) و اینسینیه(۷۹) به ثمر رساندند. 

ایتالیا با این برد در گروه با ۳ امتیاز صدرنشین شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ترکیه تیم ملی ایتالیا یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظ لاتزیو: یک یورو هم نمی‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو روزهایی پر از تنش و جنجال را تجربه می کند. بعد از رفتن مائوریتزیو ساری و آمدن تودور و بعد از پیروزی در لیگ مقابل یوونتوس، به نظر می رسید تا حدودی امیدها به تیم رمی برگشته، هرچند شکست مقابل بیانکونری در نیمه نهایی جام حذفی و مهمتر از همه، دربی با رم دوباره اوضاع را تیره کرد. 

لاتزیو دیشب با نتیجه 4-1 تیم آخر جدول، سالرنیتانا را شکست داد، اما دو آتشه ها کل مسابقه را به اعتراض به هیئت مدیره و بازیکنان سپری کردند. قبل از شروع بازی، بنر "شما لیاقت پوشیدن پیراهن ما را ندارید" با شماره تمام بازیکنانی که در دربی شرکت کرده بودند، ظاهر شد.

پس از پایان بازی، لوئیس آلبرتو از این اتفاق ابراز ناامیدی کرد و با اظهارات غیرمنتظره ای از تمایل خود به جدایی با وجود داشتن قرارداد تا سال 2027 خبر داد.

این بازیکن اسپانیایی که در سال 2016 به لاتزیو پیوست، به دازن گفت: «ما هفته های سختی را پشت سر گذاشته ایم و من از قبل مشخص کرده ام که این آخرین فصل من در اینجا خواهد بود. من حتی یک یورو بیشتر از لاتزیو نمی خواهم و قبلاً درخواست فسخ قرارداد را داشتم. سال های بعد را به دیگران می سپارم. این باشگاه چیزهای زیادی به من داد. منصفانه است که دستمزدم را به دیگران ببخشم.»

دیگر خبرها

  • میرزازاده راهی فینال شد
  • دادمرز در یک قدمی مدال طلا
  • صعود علیزاده به نیمه نهایی
  • پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا
  • ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید
  • صعود عبدی به نیمه نهایی
  • خلاصه بازی اینتر 2-2 کالیاری (سری آ ایتالیا - 2023/2024)
  • اونای امری پس از پیروزی مقابل آرسنال: عصر بخیر، بسیار خوشحالم!
  • انتقام از آرسنال به سبک اونای امری / عکس
  • خداحافظ لاتزیو: یک یورو هم نمی‌خواهم