Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش سپهوند گفت: در صورت دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا دو تیم نوجوانان و جوانان استان به اردو خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ سپهوند روز جمعه در حاشیه مسابقات دو و میدانی انتخابی استان لرستان که  در دو رده نوجوانان و جوانان در دو بخش دختر و پسر به میزبانی شهرستان خرم‌آباد برگزار شده بود ، اظهار کرد، اظهار کرد: مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان استان با حضور ۳۰ ورزشکار دختر و ۶۰ ورزشکار پسر در تمام شهرستان‌های استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: به نفرات برتر این مسابقات حکم قهرمانی از طرف هیات دو و میدانی استان اهدا شد واین مسابقات جهت اعزام دو تیم نوجوانان و جوانان استان در دو بخش پسر و دختر برای قهرمانی کشور در تیرماه به میزبانی اراک خواهد بود.

رئیس هیات دو و میدانی  لرستان تصریح  کرد: در صورت دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا دو تیم نوجوانان و جوانان استان به اردو خواهند رفت و به بهترین شکل ممکن در قالب تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور که در اراک برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 سپهوند عنوان کرد: با توجه به حساسیت و استراتژی بلند مدت هیات دو و میدانی استان لرستان در بحث استعدادیابی و پرورش استعداد،تیم نوجوانان و جوانان استان به بهترین شکل ممکن در بحث انتخاب تیم و اعزام تیم عمل خواهد کرد که امیدواریم بتوانیم در رده‌های پایه ورزشکاران خوبی را در استان تثبیت کنیم که این تثبیت و ماندگاری آینده درخشانی برای ورزشکاران  استان رقم خواهد زد.

او بیان کرد:  قطعاً دو و میدانی استان تمام انرژی خود را در سه سال گذشته به ورزش پایه اختصاص داده که امیدواریم در دو راستای قهرمانی و بالا بردن سطح آگاهی مربیان پایه استان بتوانیم زیرساخت های خوبی را برای آینده ایجاد کنیم.

 رئیس هیات دو و میدانی  لرستان  گفت: درب این هیات به روی همه نوجوانان و جوانان استان باز است و با توجه به سهمیه اختصاص داده شده توسط فدراسیون شاید تعداد کمی از ورزشکاران به مسابقات قهرمانی اعزام شوند اما در این راستا تیم‌های الف و ب دو و میدانی استان تشکیل خواهیم داد که تیم (الف) به مسابقات قهرمانی  و تیم (ب) به مسابقات مناطق اعزام خواهند شد و جای امیدواری است که هیچ نوجوان و جوانی در سطح استان از از گردونه رقابت حذف نخواهد شد.

او خاطر نشان کرد: از حشمت اله امان اللهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، مربیان و ورزشکاران استان که همیشه همراه و هم یار ما  بوده اند و در پیشرفت دوومیدانی استان تاثیرگذار هستند تقدیر و تشکر می کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دو ومیدانی سپهوند رده پایه تیم نوجوانان و جوانان استان دو و میدانی استان هیات دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حضور ۸ ورزشکار قمی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو نقطه عطف ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲ بود. ورزشکارانی که برخی با مدال و برخی هم دست خالی بازگشتند.

افتخار آفرینی دختران هندبالیست قمی در رقابت‌های کشوری و آسیایی، نایب قهرمانی دختر گلف باز قمی در المپیاد استعداد‌های برتر کشور، عنوان چهارمی دختران والیبالیست قمی درمسابقات کشوری و درخشش بانوان قمی در مسابقات پتانک بانوان کشور بخشی از افتخار آفرینی‌های بانوان قم در عرصه مختلف ورزش بود.

درخشش دانشجویان قم در المپیاد دانشجویان شاهد کشور، جایگاه چهارم پسران قم در مسابقات والیبال دانش آموزی، درخشش باستانی کاران نوجوان قم در المپیاد استعداد‌های برتر کشور، درخشش تنیسور قمی در رقابت‌های چهار باغ، کسب نخستین مدال بین‌المللی رشته فریزبی ایران توسط ورزشکار قمی، مدال آوری کشتی گیران قمی در رقابت‌های پیشکسوتان کشور، قهرمانی در مسابقات پینگ پنگ منطقه ۶ کشور، نشان نقره تکواندوکار نونهال قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور تیتر خبر‌های شیرین تابستان ورزش قم در سال ۱۴۰۲ بود.

سفر رئیس کمیته توسعه بدمینتون آسیا به قم برای توسعه و افزایش سرانه این رشته هم در تابستان سال گذشته رخ داد.

نقطه تاریک ورزش استان هم به اتفاقات هیئت کشتی تعلق داره که دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه کشور ۲۱ روز در قم رئیس بود و با رفتنش دود را در چشم ورزشکار کرد/ هیئتی که در حال حاضر نیز مدت‌ها با سرپرست اداره می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • شیراز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شد
  • تیم ملی تکواندو برای اعزام نصف می شود!