Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:17:49 GMT

اینسینیه: مانچینی به ما گفت آرام بمانیم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۵۸۹

اینسینیه: مانچینی به ما گفت آرام بمانیم

لورنزو اینسینیه، ستاره تیم ملی ایتالیا، فاش کرد که روبرتو مانچینی بین دو نیمه دیدار امشب مقابل ترکیه از بازیکنان تیمش خواست تا آرامش‌شان را حفظ کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا امشب موفق شد در دیدار افتتاحیه یورو 2020 با نتیجه 3-0 ترکیه را شکست بدهد؛ در حالی که موقعیت های این تیم در نیمه اول تبدیل به گل نشد و چند بار هم داور درخواست بازیکنان ایتالیا برای اعلام پنالتی به دلیل برخورد توپ به دست مدافعان ترکیه را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینسینیه که گل سوم ایتالیا در این دیدار را به ثمر رساند، گفت:" هیجان انگیز بود. ما مقابل هواداران خودمان بازی کردیم. شروع کندی داشتیم اما توانستیم برگردیم و در نیمه دوم سه گل بزنیم.

 


مانچینی به ما گفت که آرامش مان را حفظ کنیم. او گفت که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و از ما خواست تا تمرکزمان را روی بازی حفظ کنی. این کاری بود که انجام دادیم و به هدف مان رسیدیم.


قدرت ما در تیم مان است. مربی یک گروه فوق العاده ساخته که همه در خدمت تیم هستیم. ما همیشه تلاش می کنم تا در خدمت تیم باشم و حرکات خطرناکی در زمین انجام بدهم. هرچند مهمترین مسئله کسب پیروزی است و اگر گل بزنم هم که چه بهتر.


شب ویژه ای بود. ما یک سال و نیم بود که پشت درهای بسته بازی می کردیم. بازی کردن مقابل هواداران مان فوق العداده بود. امیدواریم که در آینده مردم بیشتری به ورزشگاه بیایند."

لورنزو اینسینیه تیم ملی ایتالیا ترکیه تیم ملی ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لورنزو اینسینیه تیم ملی ایتالیا ترکیه تیم ملی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق یوونتوس در دیدار مقابل لچه موفق به ثمر رساندن نخستین هت تریک خود در رقابت های سری آ ایتالیا شد تا یوونتوس با نتیجه 5-2 در دل آلپی به پیروزی برسد.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • گل جانلوکا مانچینی به میلان روی ریباند ضربه دیدنی لورنتزو پلگرینی (رم 1-0 میلان)
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!