Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@23:37:11 GMT

سویا پیشنهادی ۵ ساله به راموس داد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۶۲۵

سویا پیشنهادی ۵ ساله به راموس داد

خبرگزاری میزان – سرخیو راموس که قرارداد کنونی‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و هنوز قراردادش با این باشگاه تمدید نشده، ممکن است به سویا بازگردد.

بر اساس گزارش «esRadio» اسپانیا؛ باشگاه سویا نسبت به بازگرداندن راموس ۳۵ ساله را رامون سانچس پیسخوان علاقه‌مند است، از این‌رو پیشنهادی پنج ساله به این مدافع اسپانیایی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس در سال ۱۹۹۶ به عضویت باشگاه سویا درآمد و پس از بازی در رده جوانان، در نهایت در سال ۲۰۰۴ به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و یک سال بعد از آن نیز راهی رئال مادرید شد.

اخیراً سایت اسپانیایی «دپورتس کواترو» گزارش داده بود؛ راموس آماده تمدید یکساله قراردادش با رئال مادرید با کسر ۱۰ درصدی حقوقش شده است، این در حالی است که در روز‌های اخیر بحث پیوستن این مدافع اسپانیایی به منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن مطرح بود.

راموس تاکنون به رئال مادرید برای کسب ۲۲ جام مختلف از جمله ۵ قهرمانی در لالیگا، ۲ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

او که در سال ۲۰۰۵ از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تاکنون در ۶۷۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۰۱ گل هم به ثمر رسانده است. بیشتر بخوانید: مارکینیوش به رئال مادرید می‌پیوندد؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید سویا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5