Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@16:07:02 GMT

حضور در انتخابات جزو ضروریات زندگی اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۸۱۶

حضور در انتخابات جزو ضروریات زندگی اجتماعی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات با خود وحدت، قدرت نمایی خارجی و انسجام ملی را به همراه دارد، گفت: حضور در انتخابات جزو ضروریات زندگی اجتماعی است.

بیژن نوباوه وطن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور و شرکت در انتخابات وظیفه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم اگر می خواهند دولتی سر کار بیاید که مشکلات شان را حل کند، باید خود دست به انتخاب بزنند و در انتخابات شرکت کنند و انتخاب خوب داشته باشند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات نه تنها با خود وحدت، قدرتمانی خارجی و انسجام ملی را به همراه دارد بلکه اساس اش این است که مردم خودشان مسئولیت به عهده بگیرند و دست به انتخاب بزنند و از بین کاندیداهای اصلح فرد مورد نظرشان را انتخاب کنند.

 

وی تاکید کرد: جامعه ما باید به سمتی بروند که مردم بهترین انتخاب را بر اساس واقعیات داشته باشند. هر کسی که اجتماع را می بیند و درکی از شرایط امروز جامعه دارد و از شعور دموکراسی برخوردار باشد در انتخابات شرکت می کند. ما معتقدیم همانگونه که در جنگ برای مقابله با دشمن نیاز به اسلحه است در شرایط فعلی نیز برای مقابله با فقر و مشکلات اقتصادی نیاز به حضور و شرکت در انتخابات داریم تا دولتی صالح برای انجام امور انتخاب شود.

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور در انتخابات جزء ضروریات زندگی اجتماعی است، گفت: مردم چهل سال است که پشت سر انقلاب ایستاده اند و هر کجا که لازم بوده است در میدان حضور داشته اند. در حال حاضر نیز قطعا در انتخابات شرکت می کنند و وظیفه ما نیز تشویق آنها برای حضور در انتخابات است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس حضور در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله دارایی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت و پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم منحوس، به اعلام برنامه‌های هفته کار و کارگر پرداخت و گفت: امسال تعدادی از کارگران و کارکنان مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند و امیدواریم بتوانیم نفرات بیشتری از کارگران که در سال‌های گذشته متقاضی دیدار بودند را در این برنامه شرکت دهیم.

وی ادامه داد: امسال برنامه‌های مختلفی با همکاری شرکای اجتماعی و شوراهای اسلامی کار و کانون بازنشستگان و مدیران کل عضو شورای هماهنگی استان با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی اجرا می‌شوند. در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای جامعه کار و تولید و دیدار با خانواده‌های شهدا انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به بازدید از دو شرکت تولیدی در ساوجبلاغ و نظرآباد با حضور معاون وزیر مطرح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضور کارگران در بهشت زهرا (س)، افتتاح پایگاه بسیج و برپایی میز خدمت در تمامی مصلاهای نماز جمعه توسط مدیران ادارات، کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی و کارآفرینی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

دارایی با اشاره به برنامه برپایی شیفت ایثار در کارخانه‌ها در جهت مصارف عام المنفعه یا اقدامات جهادی که به صورت خودجوش از سوی کارگران اجرا می‌شود، گفت: در این هفته همایش جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در یکی از واحدهای تولیدی کرج و آئین تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه‌های بهداشت نمونه استان نیز با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی در هفته کار وکارگر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی برای دیدار و ملاقات صمیمی کارگران با نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار و سایر امامان جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای انعکاس مستقیم مطالبات و درخواست‌های کارگران هستیم.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که چند سالی است پیگیری می‌شود، برنامه راهیان پیشرفت برای دانش آموزان مدارس و آشنایی آنها با محیط‌های صنعتی و تولیدی است که امسال این برنامه با مشارکت ۱۶ شرکت فعال استانی برگزار می‌شود و متقابل نیز کارفرمایان برتر استانی در ۱۶ مدرسه با عنوان سفیران تولید با دانش آموزان صحبت و دیدار خواهند کرد.

به گفته دارایی، برگزاری اردوی جهادی با عنوان محرومیت زدایی و کمک به جامعه کارگران، مسابقات فرهنگی ورزشی و تجلیل از کارگران جوان دارای سه فرزند نیز از دیگر اقدامات در هفته کار و کارگر است. برگزاری مسابقه کتابخوانی در شرکت‌ها و جلسات پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان روابط کار به منظور تبیین قوانین کار و کارگری در محیط‌های تولیدی و صنعتی و کار نیز پیش بینی و اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته برگزاری یادواره شهدای کارگری است که در محیط‌های کار و تولید برگزار و در قالب کمک‌های مومنانه نیز ۵۰۰ بسته حمایتی توسط بسیج تدارک دیده و به جامعه هدف اهدا خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح پایش سلامت و غربالگری بیماری‌های خاص و شایع خانواده کارگران با همکاری خانه کارگر و تأمین اجتماعی با حضور در کارخانجات، آموزش همگانی ایمنی و بهداشت با همکاری معاونت روابط کار، افتتاح چنین پروژه تولیدی و صنعتی و سفر معاونان وزیر به استان برای دیدار با کارگران شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی و ده‌ها برنامه دیگر از دیگر اقدامات این هفته است.

کد خبر 6084276

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • ممنوعیت تیک تاک آزادی بیان مردم آمریکا را نقض می‌کند