Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» گزارش ادعایی روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» درباره ارائه یک سیستم ماهواره‌ای پیشرفته روسی به ایران را رد کرد.

وی تأکید کرد که روسیه با ایران برنامه‌های همکاری، از جمله همکاری‌های نظامی و فنی دارد ولی گزارش روزنامه واشنگتن‌پست، عاری از صحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین تصریح کرد: «این فقط یک خبر جعلی است. حداقل این‌که من چیزی در خصوص این مطالب نمی‌دانم، آنهایی که در خصوص این صحبت کرده‌اند، احتمالا بیشتر بدانند».

وی افزود که این گزارش کاملا مزخرف و به درد نخور است.

روزنامه واشنگتن‌پست پیش از این نوشته بود که روسیه در تدارک ارائه یک سیستم ماهواره‌ای پیشرفته به ایران است که این کشور را قادر می‌کند اهداف نظامی بالقوه را در خاورمیانه ردیابی کند.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، دنیله ده‌روسی که پس از نتایج ضعیف ژوزه مورینیو جانشین او در جالوروسی شد و دوباره در یک کسوت جدید به تیم محبوب خود بازگشت، در طول دوران کوتاه مدت حضورش روی نیمکت آ. اس. رم عملکرد درخشانی داشت و احتمال دارد امشب صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم تجربه کند که این نمایش منجر به ادامه همکاری طرفین شد.

باشگاه رم که از نتایج ده‌روسی رضایت داشته و همراه با این سرمربی شرایط نسبتا خوبی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به دست آورده و شانس حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد، تصمیم به ادامه همکاری با این سرمربی گرفت.

مدیران باشگاه رم با دنیله ده‌روسی برای ادامه همکاری پس از پایان فصل به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی جزئیات قرارداد جدیدشان را منتشر می‌کنند که این خبر در خروجی رسانه رسمی این باشگاه نیز اعلام شده است.

ده‌روسی در 11 مسابقه سری آ ایتالیا هشت پیروزی، دو مساوی و تنها یک شکست مقابل تیم صدرنشین اینتر داشته که آمار خوبی برای او به حساب می‌آید و در حال حاضر هم تیمش با یک بازی کمتر و کسب 55 امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

تیم فوتبال رم با هدایت ده‌روسی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق به شکست فاینورد در ضربات پنالتی شد و در دور یک‌هشتم نیز پیروزی پُر گل 4 بر صفر و شکست یک بر صفر برابر برایتون انگلیس داشت ولی در نهایت صعود کرد.

جالوروسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز در زمین آ. ث. میلان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد و امیدوار است امشب نیز امیدوار است با تدابیر ده‌روسی در مسابقه برگشت هم نمایش خوبی داشته باشد و یک قدم دیگر به فینال نزدیک شود.

ادامه همکاری باشگاه رم با ده‌روسی می‌تواند خبر خوشی هم برای سردار آزمون که اکنون حضور قرضی در جالوروسی دارد هم باشد؛ چراکه این سرمربی به ستاره ایرانی خود اعتقاد پیدا کرده و پس از حضورش در این تیم دو بار او را به ترکیب رسانده است.

دیگر خبرها

  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • نگاهی به مهم ترین سیستم های پدافند ایران (+عکس)
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • گفت‌وگوی خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • گفت‌وگوی خدمه روسی شناور توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • هاآرتص: انزوای اسرائیل در حال گسترش است
  • تجهیز پیشرفته‌ترین رایانه کوانتومی چین به یک سپر امنیتی قدرتمند