Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر در شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در اینجا آمده است:

در صفحه نخست روزنامه بامداد جنوب این تیتر‌ها دیده می‌شود: نامزد‌ها وعده‌هایی بدهند که اجرائی باشد، غیب شدن یک مدیرکل، اخطار زیست محیطی برای سیمان دشتستان، معضلی به نام مدیران بومی در باشگاه‌های فوتبال استان، قیمت تخم مرغ در حال شکستن رکورد جدیدی است!، چرا آمریکا سه مدیر نفتی ایرانت را از فهرست تحریم‌ها خارج کرد؟، ماحصل شورای پنجم شهر بوشهر؛ یک مشت عکس یادگاری در پروژه‌های کلنگ‌زنی و رای ایران در مجمع عمومی سازمان ملل بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صفحه نخست روزنامه پیام عسلویه نیز این تیتر‌ها را می‌توان خواند: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر از ۴۶ هزار نفر گذشت، حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است، نامزد‌های شورا‌های اسلامی به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند، بوشهر استانی ثروتمند با محرومیت‌های فراوان است، هر مرزنشین باید تبدیل به یک صادر کننده شود، تولید ۹ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فاز اول پارس جنوبی، وضعیت را خنده می‌آید ز استدلال ما؟ و یک بام و دو هوای فوتبال بی‌رحم، نه با خودی‌ها خوب نیستیم!.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های بوشهر انتخابات 1400 پارس جنوبی آلودگی محیط زیست تبلیغات انتخابات مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ نیم صفحه نخست امروز روزنامه‌های هرمزگان به شرح زیر است:

 

 

دیگر خبرها