Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@06:16:26 GMT

عطش ریاست جمهوری بدون ارایه حتی یک برنامه تازه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۰۵۰

اما واقعیت این است که این هفت مبارز برای رسیدن به کاخ ریاست‌جمهوری و نیز مدیران اتاق فکرهای آنها هنوز این گرمی را به میان شهروندان نبرده‌اند.برخی نظرسنجی‌ها و نگاهی از سر اشاره به گفتار و رفتار شهروندان ایرانی نشان می‌دهد این هفت مبارز در میان اکثریت شهروندان ایرانی  که نخواسته‌اند حتی سخنان آنها را در مناظره‌ها بشنوند راهی باز نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دلیل اصلی و انکارناشدنی این سردی نسبی و آتش برنخاسته برای کشاندن شهروندان شاید این است که این مبارزان راه پاستور هیچ کالای تازه‌ای برای بازارگرمی غرصه نکرده‌اند. این هفت مبارز به ویژه اصولگرایان در این روزها و البته در چهار سال دولت دوازدهم به اندازه‌ای از بی‌عرضگی دولت و از اینکه نارضایتی شهروندان به اوج رسیده و از افزایش قیمت کالاها و رشد سلطان‌سازی و گرانی و تورم گفته‌اند که شهروندان با خود می‌گویند رییس دولت سیزدهم با کدام توانایی فوق‌العاده می‌خواهد معجزه کند.

 شهروندان ایرانی بدون تردید می‌گویند رییس قوه‌قضاییه برای مبارزه با فساد چه جایی بهتر از قوه‌قضاییه دارد؟ رییس بانک مرکزی که خود شریک دولت در بی‌ثباتی بازارهای ارزی و کاهش ارزش ریال در برابر دلار بوده و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نیز می‌توانسته از همان محل جلوی خرابی‌ها را بگیرد. شهروندان ایرانی که این روزها با شبکه‌های اجتماعی سروکار دارند و اخبار و گزارش‌ها را از منابع غیرحکومتی و حتی رسانه‌های منتقد دولت دریافت می‌کنند وقتی شعارهای ارائه‌شده هفت مبارز را می‌خوانند هیچ کالای تازه‌ای پیدا نمی‌کنند و به همین دلیل از بازار رای دوری می‌کنند. واقعیت تلخ این است که بهتر شدن روزگار کسب‌وکار شهروندان و بیرون کشیدن ایران از گرداب دهشتناک سقوط اقتصادی با این شعارها و گرایش‌هایی که در میدان مبارزه داده می‌شود ناممکن است. ایرانی‌ها می‌دانند و می‌خوانند که اقتصاد ایران دست‌کم در یک دوره پنج‌ساله بدون صادرات نفت به میزان کافی و به دست آوردن دست‌کم ۷۰ میلیارد دلار ارز نفتی از چاه بیرون نمی‌آید و این نیز در گرو رفع تحریم نفتی است. اینجا همان جایی است که هیچ‌کدام از کاندیداها شهامت و دانش ورود به آن را ندارند یا نشان نداده‌اند. اگر در مناظره سوم نیز این بحث باز نشود بدون تردید کالای تازه‌ای به بازار عرضه نخواهد شد. این مساله‌ای است که باید در کانون توجه باشد؛ کالای تازه‌ای مثل ورود شجاعانه به مقوله تحریم باز کنید تا کالایی تازه عرضه شود. در این صورت شاید بازار سیاست از کسادی بیرون آید.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد شهروندان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علی هیبتی، بوکسور ایرانی مقیم روسیه که برای مبارزه با حریف خود «آرکادی اوسپیان» وارد قفس شده بود، با انجام یک حرکت غیر اخلاقی برای همیشه از مسابقات بوکس محروم شد. این رفتار هیبتی، باعث عصبانیت تماشاگران و ضرب و جرح او در پایان مسابقه شد

فیلم‌هایی از کتک خوردن علی هیبتی بعد از مسابقه منتشر شده است. در این ویدئوها یک نزاع جمعی به تصویر کشیده شده است. اما به نظر می‌رسد شخصی که در این ویدئو کتک می‌خورد علی هیبتی نیست.



هیبتی در راند اول، ناک اوت شد و باخت. پس از مسابقه، تماشاگران، هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. او پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما روس‌ها برای همیشه مبارز ایرانی را از مسابقات محروم کردند.


علی هیبتی کیست؟

علی هیبتی ۲۸ سال سن دارد و در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است. هیبتی ورزش حرفه‌ای را از ۱۰ سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده بود و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد بخاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

ماجرای درگیری با ورزشکار چچنی

شاید یکی از معروف‌ترین اتفاقاتی که برای این ورزشکار ایرانی افتاد لحظه درگیری او با ورزشکار چچنی باشد. داستان از این قرار است که هیبتی بخاطر شکستگی دستش از مبارزه با این ورزشکار انصراف داد و در ادامه مبارز چچنی به ایرانی‌ها توهین می‌کند. هیبتی هم این توهین را بدون جواب نمی‌گذارد و در رینگ مسابقه با مشت به دهان این ورزشکار می‌کوبد.

تهدید ورزشکار روس با اسلحه

یکی دیگر از اتفاقات پرحاشیه این ورزشکار به داستان درگیری او با شوخال چرچایف روس برمی گردد. فیلم منتشر شده از مبارزه نابرابر و حمله وحشیانه شوخال چرچایف روس به محمد هیبتی و تهدید مبارز ایرانی به قتل بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این فیلم چرچایف مبارز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) با نام مستعار «برز» محمد هیبتی مبارز ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اسلحه او را تهدید به قتل می‌کند. شوخال چرچایف (برز) روس پس از این حمله وحشیانه به محمد هیبتی مبارز ایرانی به دو سال زندان محکوم می‌شود.


فیلمی که با عنوان کتک خوردن علی هیبتی منتشر شده است، اما به نظر می‌رسد این شخص علی هیبتی نیست

هیبتی که برای انجام مبارزه‌ای در روسیه حاضر شده بود، برای بیرون رفتن زنی که زمان شروع مسابقه را اعلام می‌کرد حرکت غیرورزشی انجام داد که همین اتفاق برای او حاشیه ساز شد. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رنگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. هیبتی در ادامه عذرخواهی هم کرد، ولی کمیته بررسی تخلفات، او را برای همیشه از مسابقات محروم کرد.

کد خبر 846476 برچسب‌ها بوکس ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ویدیو | پشیمانی بعد از کتک خوردن؛ عذرخواهی علی هیبتی بعد از لگد زدن به مجری زن مبارزه MMA
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • ترکیه موشک‌های ایرانی را رهگیری کرده است؟ | واکنش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه
  • ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد
  • پرویز داوودی؛ درگذشت یار محمودها و پایداری