Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین المسلم با کسب ۳۰۲ رأی از ۳۱۹ رأی اخذ شده در مجمع عمومی فینا در دبی به عنوان رئیس فدراسیون جهانی شنا، شیرجه و واترپلو انتخاب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخاب المسلم گفت: المسلم حدود ۳۰ سال سابقه کار در فدراسیون جهانی را دارد و یکی از تأثیرگذارترین افراد ورزشی در دنیا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او موفق شد با اکثریت آرا به مدت ۴ سال رئیس فدراسیون جهانی شنا، شیرجه و واترپلو شود.

وی درباره ارتباط فدراسیون شنای ایران با المسلم گفت: روابط‌مان با المسلم همانند روابط سایر کشورها با او و فدراسیون جهانی است. انتخابات کمیته‌ها نیز به پس از المپیک موکول شده، از تمام امکاناتمان استفاده خواهیم کرد و خبرهای خوبی را خواهیم شنید. سعی‌مان این است که برای کسب کرسی‌ها تلاش کنیم.

رضوانی درباره فعالیت تیم‌های شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در بحث شیرجه باید ساختارها برای استعدادیابی تغییر کند، تمرکزمان را روی نوجوانان و جوانان خواهیم گذاشت، در شنا ۳۰ خرداد ماه در کشور صربستان برای کسب سهمیه المپیک شانسمان را امتحان خواهیم کرد، تیم ملی واترپلو نیز به طور جدی تمریناتش را آغاز کرده و هدف اصلی ما در واترپلو، حضور در فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است.

کد خبر 5230949 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رضوانی حسین المسلم فدراسیون شنا شیرجه واترپلو تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال بحرین کشتی آزاد لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تورنمنت بين المللي باشگاه پرسپولیس والیبال کاراته لهستان شیرجه و واترپلو فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش، علیرضا پسندیده، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی‌محلی ایران به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش انتخاب شد.   پیش از این نیز در جریان اجلاس کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی، ایران به طور رسمی به عضویت کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی درآمده بود.   کشتی سنتی گورش در مناطق مختلف کشور به ویژه شمال و شمال شرق فعال است. در این شیوه از کشتی، شالی که هر ورزشکار به دور کمر خود می‌بندد برای اجرای فنون توسط رقیب و کمرگیری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ چالش کلیدی میان چین و آمریکا در ۲۰۲۴
  • خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل
  • نوروز؛ مبنای جدید هنجار سازی در روابط بین الملل
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی 
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد