Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:33:03 GMT

ویژه برنامه شمیم کرامت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۳۲۸

ویژه برنامه شمیم کرامت برگزار می شود

ویژه برنامه شمیم کرامت به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان ویژه برنامه «شمیم کرامت» را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه به مناسبت ولادت بانوی کرامت حضرت معصومه(س) و با محوریت «تبیین راهکارهای الگوبرداری از اخلاق و معنویات حضرت فاطمه معصومه(س)» برگزار می شود..

در این برنامه آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رییس مرکز فقهی ائمه اطهار و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی خواهد کرد..

ویژه برنامه شمیم کرامت ساعت 11 روز شنبه 22 خردادماه 1400 به صورت مجازی برگزار و از طریق لایو مراسمات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی http://live.whc.ir/marasemپخش خواهد شد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: شمیم کرامت حضرت معصومه س حوزه علمیه خواهران علمیه خواهران ویژه برنامه شمیم کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و دبیر کمیته جامعه، زن و خانواده در حاشیه برگزاری پنجمین جلسه برش استانی مهندسی فرهنگی کشور گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش سطح نشاط اجتماعی در سند برش استانی مهندسی فرهنگی کشور به ویژه در مباحثی مانند ازدواج، کاهش طلاق، فرزندآوری و افزایش مهارت‌های زندگی تدارک دیده شده است.

علیخانی افزود: سبک زندگی ایرانی - اسلامی بین خانواده‌های زیادی در قزوین وجود دارد، چراکه خانواده‌های معتقد و متقید زیادی در این استان زندگی می‌کنند، اما با این وجود همچنان نیازمند همت مضاعف در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی ایرانی - اسلامی بایستی در قزوین نهادینه شود، تصریح کرد: جمع بندی آسیب‌های اجتماعی به ما نشان داد که این سبک از زندگی بین خانواده‌ها تا حدودی ضعیف شده است.

علیخانی در رابطه با طرح استانی برش مهندسی فرهنگی کشور، بیان کرد: با توجه به اینکه کار‌های پراکنده‌ای در حوزه مسایل فرهنگی - اجتماعی صورت می‌گیرد، تاکید مقام معظم رهبری همواره بر این بوده تا نقشه‌ای تدوین شود که بتوانیم راهبرد‌های اساسی کشور را در این حوزه پیگیری و به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: نقشه ملی متفاوت است و مقرر شده تا برش‌های استانی براساس زیست بوم هر استانی نوشته شود تا مسایل و اولویت‌های هر منطقه براساس تشخیص کارشناسان همان استان برنامه ریزی شود.

علیخانی با اشاره به اینکه دبیر کمیته اجتماعی زنان و خانواده برعهده دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است، اظهار کرد: با همراهی دستگاه‌های فعال عضو کمیته استان، مسایل این حوزه بررسی و پنج اولویت اصلی در این حوزه مطرح شد و در ادامه نیز نظر و راهکار‌هایی نیز توسط کارشناسان میدانی ارایه گردید.

وی با ابراز امیدواری از نتیجه جمع بندی راهکار‌های این پنج کمیته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، افزود: با تدوین این سند می‌شود در سطح دستگاه‌های اجرایی استان به صورت یکپارچه عمل کرد و از کار‌های پراکنده و جزیره‌ای جلوگیری کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به مساجد و کودکستان‌ها به عنوان ۲ محور مهم مورد توجه این کمیته، توضیح داد: ساماندهی مساجد جزو موارد دیگری هستند که باید به آن توجه شود و همچنین کودکان زیر هفت سال که تاثیر پذیری زیادی در این سن دارند و تاکنون توجه به آنان مغفول مانده هم مورد توجه قرار خواهد گرفت.

علیخانی ابراز امیدواری کرد که برای بسیاری موارد دیگر با برنامه ریزی بتوانیم اقداماتی انجام دهیم تا در شورای برنامه ریزی استان و سازمان برنامه و بودجه به نتیجه برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم