اجاره ویلا در تمام شهرهای ایران به کمک سایت ویلارابط
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۳۹۵
اجاره ویلا و پیدا کردن محل اقامت مناسب اولین کاری است که باید برای داشتن یک سفر آسوده و دلچسب انجام دهید. امروزه رزرو و اجاره ویلا از طریق وبسایتهای معتبر، بهترین روش برای یافتن محل اقامت در سفر به حساب میآید. پشنهاد ما سایت ویلارابط نخستین سایت اجاره ویلا و اقامتگاه در ایران است و سپس در چند مرحله ساده و سریع ویلا مورد نظر خود را رزرو نمایید.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
هنگامی که تصمیم به سفر میگیرید، حتی یک سفر دو روزه، اولین مسئلهای که باید حل کنید مسئله اسکان و اجاره ویلا است. خصوصاً اگر مقصد مورد نظر شما در میان مسافران طرفداران بسیاری داشته باشد، این مسئله مهمتر میشود. امروزه با توجه به فراگیری استفاده از فضای مجازی برای رفع نیازهای مختلف بشر، راه حل جدید برای اجاره یا رزرو ویلا پیدا شده و آن اجاره از طریق اینترنت و سایتهای معتبر است.
در این مطلب قرار است درباره آسانترین روش اجاره اقامتگاه، خصوصاً ویلا شمال، صحبت کنیم. اجاره ویلا در چالوس، محمودآباد، نور و ... همگی به راحتی امکانپذیر است، اگر از راه صحیح پیش بروید. اگر قصد سفر دارید و به دنبال یک برنامه ریزی بینقص برای داشتن سفری آسوده هستید، تا پایان این متن همراه ما بمانید.
اهمیت اجاره ویلا قبل از سفر
هر چند این روزها سفر کردن نسبت به سالهای قدیم آسانتر شده است و بسیاری از مشکلاتی که قبلاً باعث سختتر شدن سفر میشد دیگر وجود ندارند؛ اما هنوز هم یک سفر آسوده و دلپذیر نیاز به برنامه ریزی دقیق و حساب شده دارد. نمیتوان تنها به دنبال تصمیمی آنی به راه افتاد، بدون این که برای آذوقه راه، وسایل مورد نیاز، پوشاک مناسب و از همه مهمتر محل اسکان فکری شده باشد. خصوصاً وقتی صحبت از مقصدهای پرمسافر و یا سفر در روزهای تعطیل باشد، برنامه ریزی برای اجاره ویلا اهمیت دو چندان پیدا میکند. به همین دلیل لازم است حتماً پیش از به راه افتادن، جایی را برای اقامت در نظر داشته باشید تا با رسیدن به مقصد اولین نگرانی شما پیدا کردن جایی برای ماندن نباشد.
در بسیاری از موارد پیدا کردن محل اقامت بدون برنامه ریزی قبلی نیز ممکن است، اما مهم این است که آیا میتوان در عرض چند ساعت اقامتگاهی با امکانات و شرایط دلخواه و البته هزینهای مناسب پیدا کرد؟
چرا باید به صورت اینترنتی برای اجاره ویلا اقدام نماییم؟
اگر تا به حال تجربه اجاره اینترنتی ویلا را نداشته باشید، ممکن است با این روش احساس راحتی نکنید و یا اطمینان کافی به پرداخت و رزرو اینترنتی نداشته باشید. اما وقتی بیش از نیمی از مسافران از همین طریق ویلا مورد نظر خود را پیدا کرده و به آسانی رزرو میکنند، چرا شما باید از روشهای سختتر استفاده کنید؟
اجاره ویلا در شمال ، قشم، کیش، تهران و ... امروزه تنها در سی دقیقه و بدون این که نیاز به حضور در مقصد باشد، امکان پذیر است. با چند کلیک ساده میتوانید از چندین روز قبل از سفر، اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کرده و با پرداخت هزینه آن را رزرو نمایید. یکی از محاسن این روش این است که به راحتی میتوانید تمام انواع مختلف ویلا را بررسی کنید و با توجه به معیارهای دلخواه و بودجهای که مد نظر دارید تصمیم بگیرید. مقایسه آسان، بدون دردسر و سریع، یکی از مزیتهای بزرگ اجاره اینترنتی ویلا محسوب میشود. برای مثال اگر اجاره ویلا استخردار مد نظر شماست، کافیست در سایت در میان این نوع ویلاها جستجو کنید. مطمئن باشید در میان دهها گزینهای که پیش روی شماست، گزینه مورد نظر خود را پیدا خواهد شد.
از چند روز قبل به فکر رزرو اینترنتی ویلا باشیم؟
میتوان گفت پاسخ این سؤال به دو عامل مهم بستگی دارد: اول، مقصد مورد نظر شما و دوم، تاریخ سفر. بدیهی است برای رزرو ویلا در شهرهای توریستی که مسافران زیادی میپذیرند، باید از چندین روز و یا چند هفته قبل اقدام کنید. از طرفی اگر تعطیلات تابستان، تعطیلات آخر هفته و روزهای تعطیل رسمی را برای سفر انتخاب کردهاید نیز لازم است زودتر برای اجاره اینترنتی ویلا اقدام کنید. برای مثال جهت اجاره ویلا در شمال ، در ایام نوروز، شاید لازم باشد حتی از یک ماه قبل وارد سایت شوید تا بتوانید ویلایی را که مورد نظر دارید به آسانی رزرو نمایید. پس پیشنهاد میکنیم هیچگاه رزرو اینترنتی اقامتگاه را به روزهای نزدیک به سفر موکول نکنید.
چگونه سایت قابل اعتماد پیدا کنیم؟
اولین نگرانی که در مورد رزرو اینترنتی ویلا وجود دارد، قابل اعتماد بودن سایت است. ما نیز پیشنهاد میکنیم ابتدا سایتی معتبر مانند ویلارابط پیدا کنید و سپس برای واریز وجه اقدام نمایید. برای سنجش اعتبار و قابل اعتماد بودن سایت اجاره ویلا دو روش زیر را پیشنهاد میدهیم:
نماد اعتماد الکترونیکیبا ورود به هر سایت ابتدا نماد اعتماد الکترونیکی را در پایین سایت چک کنید. این نماد میتواند یک معیار خوب برای قابل اعتماد بودن سایت باشد.
راههای ارتباطی سایت را چک کنیدروش دوم این است که بخش "تماس با ما" سایت را پیدا کنید و از صحت آدرس یا شماره تلفنهای موجود اطمینان حاصل نمایید. حتی میتوانید با کارشناسان سایت در ارتباط باشید و تمام سؤالات خود را در زمینه اجاره ویلا مطرح نمایید. در بسیاری از سایتها این امکان نیز برای شما فراهم است که بدون واسطه با صاحبان ویلاها در ارتباط باشید.
مراحل رزرو اینترنتی ویلا در سایت ویلارابط
پس از این که سایت مورد نظر خود را پیدا کردید میتوانید در کمتر از یک ساعت ویلا یا اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید. ویلارابط به عنوان یک وبسایت معتبر در این زمینه، بستری را فراهم کرده است تا به آسانی بتوانید جستجوی ویلا دلخواه خود را در سایت آغاز کنید.
ابتدا لازم است در سایت ثبت نام کنید. برای انجام این کار تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارید. حال روی گزینه جستجوی اجاره ویلا ، در نوار بالای سایت کلیک کنید. جدولی به شما نمایش داده میشود که میتوانید مقصد سفر، تاریخ ورود و خروج به ویلا، نوع ویلا، تعداد اتاقها و اتاق خوابها، متراژ، تعداد مهمانان، تعداد حمام و حدود قیمت را مشخص نمایید. با پر کردن این جدول، ویلاهایی به شما نشان داده میشوند که معیارهای مورد نظرتان را داشته باشند. به این ترتیب انتخاب برای شما آسانتر میشود. در ادامه انواع مختلف اقامتگاه به شما نشان داده میشوند. امکان اجاره ویلا استخردار ، هتل یا سوئیت، آپارتمان، خانه روستایی و ... همگی برای شما فراهم شده است. اطلاعات کامل از قبیل آدرس دقیق، تصاویر ویلا، تعداد اتاقها، ظرفیت پذیرش مهمان و ... در هر مورد قید شدهاند. همچنین هزینه هر شب اقامت را نیز برای هر ویلا میتوانید ببینید و در نهایت ویلا مورد نظر خود را انتخاب نمایید. میتوانید سری نیز به بخش حراجی اجاره ویلا در سایت بزنید و اقامتگاهی مقرون به صرفهتر برای رزرو و اجاره پیدا کنید. در مرحله آخر کافیست مبلغ مورد نیاز را جهت رزرو ویلا بپردازید و با خیال راحت به سراغ برنامه ریزی بخشهای دیگر سفر بروید. در ویلارابط امکان استفاده از انواع تور یک روزه گردشگری در شهرهای مختلف برای شما فراهم شده است تا سفری دلچسبتر را تجربه نمایید. در تمام مراحل تیم پشتیبانی ویلارابط در هر مرحله رزرو همراه شما است و با تماس با 0115216289 مشاوره لازم را دریافت نمایید.منبع: الف
کلیدواژه: مورد نظر خود را پیدا رزرو اینترنتی اینترنتی ویلا قابل اعتماد برنامه ریزی اجاره ویلا برای شما
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
گفتوگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاطهای خالی از حیات
دیگر در ساختوسازهای چندین دهه اخیر اثری از معماری فاخر و بلندآوازه ایرانی به چشم نمیخورد و ساختمانهای قدیمیِ باصفا جای خود را به ساختمانهای بلندمرتبه بیروح دادهاند.
روز معمار را بهانهای برای گفتوگو با دکتر محمدمنصور فلامکی، معمار و شهرساز ایرانی و چهره ماندگار معماری ایران قرار دادیم تا به چرایی این موضوع و بیان راهحلهایی برای آن بپردازیم.
سالهاست خانههای ما آن حس نوستالوژی و صفای گذشته را ندارد، به نظر شما دلیل این حس چیست؟
این موضوع در سالهای اخیر از سوی بسیاری مورد بیتوجهی قرار گرفته و چندان شنیده نمیشود، با این حال، معماری ایرانی دارای ویژگیهایی است که نمیتوان به آن توجه نکرد. بهویژه اینکه در معماری ایرانی، خانه به عنوان یکی از مهمترین بناها، دارای شاخصهایی است که باید بیشترین رفاه را برای خانواده فراهم کند نه الزاماً مکانی که از تجهیزات مدرن برخوردار باشد.
دکتر محمدمنصور فلامکی، معمار و شهرساز ایرانی و چهره ماندگار معماری ایراناز چند دهه پیش در مناطق مختلف کشور شاهد تخریب خانههای قدیمی و تبدیل آنها به سازههای آپارتمانی چندطبقه هستیم که ایرادهای فراوانی بر این بناها وارد است و این مسئله از هماکنون به عنوان مقولهای حلنشدنی تلقی میشود، زیرا معماران ما نمیدانند نارسایی در ساخت این بهاصطلاح خانههای نوساز از کجا نشأت میگیرد. آنچه مسلم است اینکه هیچیک از معلمان دانشگاهی این رشته از وضعیت موجود رضایت ندارند، چراکه ساختوسازهای جدیدی که با عنوان ساختمانهای مدرن از آنها نام برده میشود، با فرهنگ خانهسازی و فرهنگمحلهای مناطق مختلف کشور بیگانه است و در واقع مشخص نیست این بناها توسط چه افرادی و برای چه کسانی در شهرهای کوچک، بزرگ و حتی شهرهای قدیمی بهطور یکسان ساخته میشود.
البته مشابه این خانهها در دهلینو، شهرهای دسته سه جزیره سیسیل و برخی از شهرهای اروپایِ شمالی از ۷۰ سال پیش ساخته شده است. اما شهرهای ما ویژگیهای متفاوتی با شهرهای اروپایِ شمالی دارند و آپارتمانهایی که از آنها به عنوان خانههای مدرن نام برده میشود، حریمی برای خانوادهها در زندگی قائل نیست که این ویژگی متناسب با فرهنگ ایرانی ما نیست و اینگونه سنجشها بهدرستی در ایران صورت نگرفتهاست.
اگر بخواهم به تاریخچه آپارتمانسازی در ایران اشاره کنم، باید بگویم قدمتی مشابه با آپارتمانسازی در کشورهای اروپای شمالی دارد. با این تفاوت که در ایران آپارتمان در گذار از سالهای پهلوی اول به دوم به عنوان خانه یعنی محل سکونت دائمی افراد خانواده ساخته نمیشد، بلکه به عنوان واحدهای سازمانی برای سکونت موقت خانواده کارکنانی که حداکثر برای چهار سال از شهری به شهر دیگر مأمور به خدمت میشدند، ساخته شده بود، به این ترتیب در جامعه ایرانی مفهوم خانه و آپارتمان متفاوت بود و آپارتمان خانه محسوب نمیشد.
آیا ما معماری علمی که الهام گرفته از دین و مذهبمان باشد، داریم؟
ایران پیش از اسلام نیز در حوزه معماری صاحب سبک بوده که این ویژگی در سطح جهانی بسیار ارزشمند است. با پذیرفتن دین اسلام، ارزشها و بینشهای اسلامی به آن افزوده شد؛ بهطوری که از سالهای پس از ورود اسلام به ایران، تا ۹۰ سال پیش، معمارانِ خانههایِ شهرهای بزرگ تا جایی که میتوانستند از اندیشههای متکی بر مذهب تشیع پیروی کردهاند، اما از آنجا که نتوانستند این اندیشهها را با شاخصهای فنی-ساختاری معماری هماهنگ کنند، به مرور زمان به فراموشی سپرده شد و تاکنون این نگرش درخصوص معماری و گرایشهای جدید آن در دانشگاههای ما بهدرستی و به کمال دیده نشدهاست.
ارزشها و راه و رسمهای جدید که به موازات گسترش شهرها به میدان روزمره آورده میشوند چنانکه باید ارزیابی علمی و مردمی نمیشوند و در خانهسازیهای مورد نیاز مردمان شهرنشین و روستاییان که شکلگیری آنها هر روز جامعتر و پذیرای نوسازی معماری میشود همدلی و همسویی معنویِ متکی بر آداب و رسوم کهن در نظر گرفته نمیشود.
به نظر شما خانهای که مطابق معیارها و ارزشهای ملی و مذهبی ماست باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟
در ساخت خانههای قدیمی معماران ایرانی ۶ جهت - شمال، جنوب، شرق، غرب، توجه به آسمان و اهمیت زیرِ سطح زمین- را میشناختند. ازاینرو، عمق زمین نه تنها دور انداختنی نبود، بلکه مکان مقدسی محسوب میشد که آبانبارِ خانه و سرداب -آب پاکیزه و محل نگهداری مواد غذایی در فصلهای گرم سال- در آن قرار داشت، اما اکنون در معماری مدرن زیر زمینِ خانهها به انباری و یا پارکینگ خانهها تبدیل شده است.
در خانههای قدیمی پنجرهها از مصالح بومی ساخته میشد و شکل و اندازه آنها متناسب با حیاط خانه بود و بهگونهای ساخته میشد که اگر ساکنان خانه، کف اتاق مینشستند، میتوانستند گلهای باغچه و حوض داخل حیاط را هم ببینند، اما اکنون در معماری به اصطلاح مدرن، این امکان وجود ندارد.
اگر بخواهیم حسِخوب معماری ایرانی اسلامی را دوباره زنده کنیم، باید در سایه پژوهشهای علمی و دست در دستِ هنر، روانشناسی، تاریخ ملی و مذهبی، جغرافی و اقلیمشناسی شهری، اقتصادِ فضایشهری و جمعیتشناسی به این مهم دست یابیم.مسجد جامع نمونه بارز یک معماری اسلامی ایرانی است. این بنا علاوه بر زیبایی و رو به قبله بودن، دیگر شاخصهای معماری اسلامی ایرانی مانند دسترسی به آب از ابتدای ورود، نگاه کردن به آب با احساس احترام، دیدن گل و سبزه و دور شدن از آب با احترام و همچنین قرار گرفتن در صحن محل نماز خواندن و سایر ویژگیهایی که بر عمق اندیشه معمار آن تأکید دارد را داراست و برای بسیاری از شهرهای اسلامی دیگر کشورها مثل «فاس» در مراکش الگو شده است. یعنی معماری اسلامی که سه قرن پس از ظهور اسلام در شهرهای ما بهتدریج شکل گرفته، متکی بر احساس، اندیشه و سنتهای بومی با محوریت عقایدی که در شهرها جاری بوده به دست بومیان ساخته شده است، مگر آنکه پدیدههای محلی مثل شیب تند درهها و یا تندبادهای کویری مانع ایجاد و ترویج معماریهای متعارف و مقبول شده باشد؛ با اینحال زندگی درون اتاقها همیشه با آفتابی که آن را گرم نگه میداشته و با تهویه مناسب همراه بوده و این مهم استمرار سنتهای زیستی را تضمین میکرده است.
آیا میشود با محدودیتها و موضوعات اجتنابناپذیری همچون افزایش تراکم جمعیتی، دوباره حس معماری ایرانی و اسلامی را زنده کرد؟
دانش معماری جدید نمیتواند متکی بر خود و سنتهای قدیمی محض پیشرفت کند. این مهم، نیازمند پژوهشهای گستردهای است که باید دست در دستِ سایر رشتههای علمی و هنری در فضاهای علمی جدید، کاوشگر و ابداعکننده در سایه همکاری معماران با دانشمندان حوزههای مختلف پرورش یابد و به کمال برسد. همانطور که معماران کشورهای توسعهیافته از سال ۱۹۵۰ این پژوهشها را آغاز کردند و سراغ دانشمندان سایر رشتهها از جمله اقتصاددانان، هنرمندان، تاریخ و جغرافیدانان و حتی روانشناسان رفتند و نخستین کتابهای علمی این رشته از همان زمان متولد شد.
بنابراین اگر بخواهیم حسِخوب معماری ایرانی اسلامی را دوباره زنده کنیم، باید در سایه پژوهشهای علمی و دست در دستِ هنر، روانشناسی، تاریخ ملی و مذهبی، جغرافی و اقلیمشناسی شهری، اقتصادِ فضایشهری و جمعیتشناسی به این مهم دست یابیم.
شما چه عواملی را در آشفتگیهای موجود در شهرسازیها و خانهسازیهای چند دهه اخیر تأثیرگذار میدانید و معماران ما در چه زمینههایی کوتاهی کردهاند؟
من نقش معاملاتملکیها را در این آشفتگیها و حتی تغییر نگرش مردم به عنوان مالکان خانههای قدیمی و خریداران خانههای نوساز بسیار تأثیرگذار میدانم. با توجه به اینکه سود معاملاتملکیها در تراکم بالا و افزایش تعداد اتاقها تعریف میشود و توجه به کیفیتِ رفاه سکونتی خانهها از سود آنها میکاهد، در بسیاری از نوسازیهای سالهای اخیر با تمرکز بر ساخت واحدهایی با تعداد اتاقهای بیشتر – دو، سه و چهار خوابه- معیارهای علمی معماری نادیده گرفته شده و معماری سکونتیِ فضاهای محلی و شهری ما را با تخریب خانههای قدیمی و تبدیل آنها به ساختمانهای بیکیفیت چند طبقه، به فضاهایی فقیر تبدیل کردهاند که هیچ شباهتی با خانهسازی ایرانی که دنیا آن را به عنوان یکی ازانواعِ بهینه خانهسازی میشناسد، ندارد و به نظر من نمیتوان این آپارتمانها را خانه تلقی کرد.
در دانشگاههای معماری ما دو اندیشه رایج است. اندیشه نخست، اندیشهای است که بر اساس شاخصهای علمی شکل گرفته و ساختمانها با توجه به نوع کاربری آنها و خانهها با در نظر گرفتن رفاه سکونتی اعضای خانواده ساخته میشود. اما اندیشه دوم بر محوریت مدرنسازی و تراکم سکونتی میچرخد که توجهی به شاخصهای علمی معماری ندارد و براساس تعداد اتاقها - نه کیفیت آنها و میزان رفاهی که باید برای ساکنان آن فراهم باشد- تعریف میشود. بنابراین، حسابِ معمارانی که در حوزه خانهسازی طبق اصول علمی معماری فعالیت دارند و رفاهِ سکونتیِ خانهها را قربانی تراکمِ سکونتی نمیکنند، از حسابِ معاملاتملکیها و سرمایهگذاران عرصه و اعیان که تفاوتی میان ساختِخانه و آغل قائل نیستند، جداست.
منبع: روزنامه قدس اعظم طیرانی