Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رئیس‌جمهور شخصیت دوم کشور و مسئول اجرائیات ایران اسلامی است. رئیس جمهور در محافل بین‌المللی در کنار هم کسوتان خود حاضر می‌شود لذا انتخاب بهترین فرد به معنای نشان دادن پرستیژ جمهوری اسلامی درعرصه بین‌الملل است، به این دلیل که رفتار وکلام و سیاست های رئیس جمهور ایران اسلامی در عرصه بین الملل مورد توجه و واکاوی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف الله فروزنده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با قدس آنلاین در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و چرایی تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم دراین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن به خوبی می‌داند یکی از مهمترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی مردم از انقلاب و کشور است، از این جهت وبراساس این آگاهی تمام تلاش و ابزارهای خود را به کار گرفته تا با توسل به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلفی مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند تا جمعیت کمتری در امر مهم انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر مشارکت داشته باشند.

وی دراین خصوص گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در رأس آنها آمریکا وکشورهای اروپایی می‌دانند که پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی، توطئه‌های آنها علیه ملت ایران را خنثی می‌کند از این رو تلاش می‌کنند تا اقشار مختلف را به عدم رأی دادن تشویق کنند، درحالی که حضور مردم در پای صندوق رأی با سلایق مختلف و آزادی اختیار برای رأی دادن به کاندیداهای ریاست جمهوری می‌تواند علاوه بر ایجاد بازدارندگی در برابر توطئه‌های مختلف دشمن علیه ملت ایران، افزایش امنیت کشور در عرصه‌های مختلف را به ارمغان بیاورد.

فروزنده درخصوص نقش رئیس دولت سیزدهم برای افزایش امنیت ملی و نقش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی گفت: در این بین نباید از انتخاب بهترین گزینه برای رئیس دولت سیزدهم شدن غفلت کرد چرا که رئیس جمهور در افزایش امنیت ملی و مشارکت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی نقش مهمی بر عهده دارد.

فروزنده دراین باره تصریح کرد: رئیس‌جمهور شخصیت  دوم کشور و مسئول اجرائیات ایران اسلامی است. رئیس جمهور در محافل و جلسات بین‌المللی در کنار همکسوتان خود حاضر می‌شود لذا انتخاب بهترین فرد به معنای نشان دادن پرستیژ جمهوری اسلامی درعرصه بین‌الملل است، به این دلیل که رفتار،کلام و سیاست‌های رئیس جمهور ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل مورد توجه و واکاوی قرار می‌گیرد.

کارشناس مسائل سیاسی دراین باره خاطر نشان کرد:  رئیس‌جمهوری که از جریان مقاومت حمایت کند ما را در حوزه منطقه‌ای رشد می‌دهد و رئیس جمهوری که از موضع قدرت با استکبار جهانی برخورد کند قطعا زمینه های رشد و اقتدار کشور را فراهم می‌کند و ظرفیت‌های بین‌المللی ما را افزایش می‌دهد لذا انتخاب بهترین فرد برای ما یک اولویت است به این دلیل که عملکرد و برنامه های رئیس جمهور منتخب ملت ایران در کاهش و رفع مشکلات داخلی و بین المللی بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات در ایران دولت سيزدهم لطف الله فروزنده انتخابات 1400 انتخاب بهترین فرد عرصه بین الملل جمهوری اسلامی ریاست جمهوری ایران اسلامی رئیس جمهور بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است

لوکاشنکو امروز (چهارشنبه) در هفتمین کنگره خلق بلاروس در مینسک گفت، پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است.

به گزارش ایسنا، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس گفت: «جنگ‌های بی ثبات کننده باعث بی خانمانی و آوارگی هزاران نفر شده است. این به نفع چه کسی است؟ آنهایی که آنسوی این سرزمین‌ها این جنگ‌های طولانی و خونین را مدیریت و نظارت می‌کنند و منافع آنها را می‌سنجند. تجارت‌های چند ملیتی غربی به ویژه آنگلوساکسون‌ها که خودشان را در این سال‌های اخیر به طرز چشمگیری غنی کرده‌اند. این حقیقت دارد.»

به نقل از خبرگزاری BelTA، وی ادامه داد: « آیا واشنگتن و لندن از نظر شهرت و اقتدار سیاسی در عرصه بین‌المللی در طول سال‌ها قوی‌تر شده‌اند؟ نه. برعکس، ما می‌بینیم که چگونه جایگاه جهانی این قدرت‌هایی که زمانی واقعا تاثیرگذار بودند، در حال فروپاشی است. فروپاشی اقتصادی دور از دسترس نیست. کارشناسان در حال حاضر در مورد بی ثباتی هرم جهانی دلار صحبت می‌کنند.»

لوکاشنکو همچنین اوکراین را میدان آزمایشی خواند که در آن سرنوشت نظم جهانی تعیین می‌شود.

رئیس جمهور بلاروس تاکید کرد که بزرگترین قدرت‌های هسته‌ای در حال حاضر در خاک خود در حال جنگ هستند.

وی ادامه داد، هم ولودیمیر زلنسکی و هم روسای جمهور سابق اوکراین مسئول آنچه هستند که دارد در این کشور رخ می‌دهد.

رئیس جمهور بلاروس همچنین افزود: «مردم به سمت فقر سوق داده می شوند و آنهایی که در راس قرار دارند، از ثروت دزدیده شده لذت می‌برند. بیرون آوردن مردم به خیابان‌ها و فروپاشی کشور تلاش زیادی نمی‌خواهد. کافیست حساب‌های بانک‌های خارجی را به یاد داشته باشید. خود حاکمان کشور را رها می‌کنند و در اوکراین، همه اینها در دوران ریاست جمهوری زلنسکی ایجاد نشده است. او تنها مقصر آنچه اتفاق می‌افتد، نیست. تمامی روسای جمهور سابق اوکراین، این کشور را به یغما برده‌اند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند