Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:51:43 GMT

مانچینی: راه رسیدن به ومبلی طولانی است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۴۲۴

مانچینی: راه رسیدن به ومبلی طولانی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از کار سخت تیمش برای صعود به فینال یورو ۲۰۲۰ سخن به میان آورد. به گزارش ایسنا و به نقل از رای اسپورت، تیم ملی فوتبال ایتالیا رقابت های یورو ۲۰۲۰ را بسیار خوب آغاز کرد و در گام نخست با سه گل ترکیه را شکست داد.

روبرتو مانچینی بعد از بازی گفت: بازی آسانی نبود. نتوانستیم در نیمه نخست گل بزنیم چرا که ترکیه خوب بازی کرد و تیم بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی از حمایت هواداران برخوردار بودیم. ما از کسب پیروزی خوشحال هستیم و براین باور هستم که عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

او ادامه داد: وقتی توپ را به سرعت به گردش درآوردیم نتیجه داد و بازیکنان آزادی لازم را در زمین به دست آوردند. بسیار مهم بود که گام نخست را محکم برداریم. این پیروزی برای ما و هواداران رضایت بخش بود.

مانچینی درباره شانس ایتالیا برای قهرمانی گفت: ما شب زیبایی را رقم زدیم و امیدوارم که این پیروزی ها ادامه داشته باشد. هنوز تا ومبلی(ورزشگاه فینال) راه طولانی در پیش است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا موفق شد با پیروزی ۳-۱ برابر لیورپول در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا صعود کند. گاسپرینی در کنفرانس بعد از بازی این صعود را بسیار ارزشمند دانست.

شکست ۱-۰ امشب؟
این احتمالاً قابل قبول‌ترین شکست است (خنده). من واقعاً به این بچه‌ها افتخار می‌کنم و خوشحالم، آنها فوتبالیست‌های عالی و افراد بسیار قابل اعتمادی هستند.

این صعود ارزش یک جام را دارد؟
این دو بازی برابر لیورپول مستحق دو مدال ارزشمند هستند. شاید ارزش آنها بیشتر از جام قهرمانی باشد. باید بگویم وقتی در تاریخ آتالانتا با تیمی از این دست، به این نتایج برسید، واقعا افتخارات ارزشمندی کسب کرده‌اید.

رسیدن سهمیه تیم پنجم چمپیونزلیگ به ایتالیا؟
بسیار خوشحالیم که سهمی در آن داشتیم و به بهبود فوتبال ایتالیا کمک کردیم. زمانی که هفت سال پیش این ماجراجویی را شروع کردیم، تردیدهای زیادی وجود داشت، ما نیز این مسئولیت را احساس کردیم، ما به فوتبال ایتالیا کمک بزرگی کردیم.

حضور در نیمه‌نهایی؟
با افتخار بخشی از تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی هستیم. وقتی قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم برگزار شد بسیاری لیورپول را نمی‌خواستند اما من دوست داشتم به آنها بخوریم. البته شوخی کردم، من هم نمی‌خواستم. ما کمترین شانس را برای رسیدن به نیمه‌نهایی داشتیم سپس این دو بازی را انجام دادیم که برای همیشه در تاریخ خواهند ماند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: پالمر برای دو فصل درخواست خروج داد؛ حذف از اروپا را باید پذیرفت
  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات