Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ باید به دنبال بهترین ترکیب تیم ملی برای بازی با عراق باشد.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد. 3 برد پیاپی تیم ملی در بحرین ثابت کرد این تیم می تواند مقابل عراق هم به پیروزی برسد؛ اما اتفاق مهمی که در بازی با جاماییکا رخ داد عملکرد درخشان برخی بازیکنان تیم ملی مثل مرتضی پورعلی گنجی، کاوه رضایی و به خصوص مهدی قایدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضعف کامبوج هم در عملکرد درخشان این بازیکنان بی تاثیر نبود؛ اما فراموش نشود همین تیم کامبوج مقابل عراق تنها 4 گل دریافت کرده بود.

در بازی با بحرین عملکرد برخی بازیکنان مثل شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی و قلی زاده چندان راضی کننده نبود و اسکوچیچ این شانس را دارد که بازیکنانی را جایگزین آنها کند که خودشان ستاره هستند. عراق هم بازیکنان باکیفیتی دارد؛ اما هیچ کدام از آنها در حد و اندازه بازیکنان تیم ایران نیستند و اسکوچیچ باید قدردان این موضوع باشد که در هر پستی دو سه بازیکن ستاره در اختیار دارد. 

تا بازی با عراق چند روزی فرصت باقیست و این زمان می تواند برای اسکوچیچ صرف انتخاب بهترین ترکیب باشد. این بازی اهمیت بسیار زیادی برای فوتبال ایران دارد و شاید هر نتیجه ای به جز پیروزی باعث شود تیم ملی شانسی برای صعود به جام جهانی نداشته باشد.

 

 

بیشتر بخوانید: دیدار تدارکاتی با تیم ١۶٩اُم فیفا/ نقشه اسکوچیچ برای بدرقه کامبوج چیست؟

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین چالش‌های باشگاه پرسپولیس در هفته‌های آینده تمدید قرارداد بازیکنانی است که آخر همین فصل آزاد خواهند بود. 

در حال حاضر به اندازه یک تیم فوتبال بازیکن در اسکواد پرسپولیس وجود دارد که تا دو ماه دیگر قراردادی با تیم خود ندارند. 

در بین این بازیکنان برخی ستاره‌های ترکیب اصلی پرسپولیس مثل مهدی ترابی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارند اما گروهی دیگر بازیکنان نیمکت‌نشین هستند. 

در عین حال این سوال مطرح است که آیا باشگاه با تک تک این نفرات تمدید خواهد کرد یا ممکن است برای امضا با یکی یا برخی از آنها پا پیش بگذارد. 

در این میان طبیعی است که اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی تیم باید تعیین کند که کدام یک از این نفرات را حتما می‌خواهد تا باشگاه پروسه تمدید قراردادشان را پیش ببرد اما تازه بحث مذاکره با اوسمار مطرح شده و ابتدا باید قرارداد او تمدید شود، سپس جلسه بین او و مدیران باشگاه برگزار شود و پس از آن از نفرات مد نظر برای تمدید دعوت شود. 

در عین حال به نظر می‌رسد با توجه به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، باشگاه کار سختی برای راضی کردن آنها دارد تا پای میز مذاکره بیایند و تا زمانی که تکلیف مالکیت، تغییرات مدیریتی و ورود پول به باشگاه پرسپوليس روشن نشود این پروسه اتوماتیک‌وار تا دو ماه دیگر حداقل عقب خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی