Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری برنامه های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: دهه کرامت از اول ذی القعده برابر با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در این ایام پرخیر و بر کت برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان قزوین اجرا می شود که از جمله این برنامه ها برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، آذین بندی مساجد و محلات و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه سیره امام رضا (ع)، توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری کاروان های شادی و غیره از جمله این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از بستر فضای مجازی هم برای برگزاری برنامه های دهه کرامت استفاده شده و تولید محتوا در خصوص سیره و روش زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، برگزاری مسابقات مختلف و مراسم سخنرانی و جشن از جمله برنامه ها در شبکه های اجتماعی است.

 

وی یادآور  شد: دهه کرامت فرصتی برای تبیین سیره و روش زندگی اهل بیت (ع) است که ان شاالله کانون ها در بهره گیری از این فرصت و ایجاد شور و نشاط در جامعه گام های خوبی را بردارند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیره اهل بیت ع دهه کرامت کانون های مساجد برنامه ها دهه کرامت کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر